Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

methyl 2-{[1-(cyclohexylmethyl)-1H-indol-3-yl]formamido}-3,3-dimethylbutanoate

skulle være en ekstrem potent cannabiode. - aktiv helt ned til få hundrede microgram

er der nogen der har erfaring med denne substans ?

har bestilt 500mg som angivligt skulle ankomme på fredag..

-

Medlem
Brugeravatar

Hvordan ryger man det?
Kan man nolle like 0,1 g ?

Administrerende Direktør
Brugeravatar

ADVARSEL: Som du selv er inde på, er det en ekstrem potent substans, der har en virkelig uhyggelig risikoprofil.

Læs her for en kort oversigt: [url]http://www.talkingdrugs.org/drug-alert-dangerous-synthetic-cannabinoid-mmb-chminaca-causing-hospitalizations-deaths-in-europe/[url]

Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor du dog vil give dig i kast med den slags, når den ægte vare er så let tilgængelig?

Hvordan vil du afveje doserne, når det er så uhyggeligt potent, og du får 500mg hjem?
Det lyder lidt farligt.

Junior medlem

så ankom mit sample mdmb-chmica. Report comin up

Junior medlem

okay første experiment...

19:30: intaget 1.6mc MDMB-CHxxxx

19:31 wow this is strong compound, it gives very hard neasuea and i want to puke because of dizzyness..

19:35 Really intense headache and neasea,

19:50 I fell asleep and woke up 23:40

so this was 1.6mg and that was way too much this is a very unique chemical.. next experiment will be with apox 300mcg

Junior medlem

wow virkelig en intens oplevelse, kan os se jeg slog over i engelsk i sidste opdate o_O...

200 ug: er en en passende dosis

Dedikeret medlem

Du har simpelthen en vægt som kan måle 200ug af ? :D

Junior medlem

yeh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

No way

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvordan kan det være at du (molekyler) i din OP nævner at substansen er aktiv i doser af få hundrede mcg hvorefter du starter ud med 1,6 mg? Hvis du absolut vil indtage ekstremt potente syntetiske cannabinoider, hvilket jeg på det kraftigste vil fraråde dig, så tag det dog lidt seriøst.

Vægte som er i stand til at veje microgram eksistere desuden hvis nogen skulle være i tvivl. Om molekyler er i besiddelse af en er straks mere tvivlsomt, de skulle ikke lige frem være billige men visse mennesker er jo så priviligerede at have adgang til diverse igennem deres arbejde og lignende.

Dedikeret medlem

må jeg på det stærkeste fraråde dig at indtage disse nye RC's.. (og specielt ikke flere forskellige slags inden for et kort tidsrum!!!) det er sku ikk for sjovt at folk fraråder andre at tage dem!! -de er jo dødeligt giftige mand!! lœs lidt på bluelight eller erowid om hvordan folk har det når de er ved at dø..
jeg fatter vitterligt ikke at man vil indtage noget som lyder som det rene gift..
erowid : https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=105904
:?: er det for at være den første til at prøve et nyt (lovligt) stof,: for ikke at få pletter på straffeattesten,den lette (online)beskaffenhed , for at være anderledes eller hvad er det præcist som driver dig til at indtage noget så uhyggeligt? -helt ærligt så undrer jeg mig virkeligt over hvorfor man vil gamble med liv/helbred på denne måde for at få en rus?
(ps jeg går ud fra at du er ca. 20år..)

Dedikeret medlem

Farmand skrev:
Hvordan kan det være at du (molekyler) i din OP nævner at substansen er aktiv i doser af få hundrede mcg hvorefter du starter ud med 1,6 mg? Hvis du absolut vil indtage ekstremt potente syntetiske cannabinoider, hvilket jeg på det kraftigste vil fraråde dig, så tag det dog lidt seriøst.

Vægte som er i stand til at veje microgram eksistere desuden hvis nogen skulle være i tvivl. Om molekyler er i besiddelse af en er straks mere tvivlsomt, de skulle ikke lige frem være billige men visse mennesker er jo så priviligerede at have adgang til diverse igennem deres arbejde og lignende.

Det var også derfor jeg var skeptisk, du kan få en god microgram vægt for et par tusinde, ikke umuligt men mere usandsynligt at folk har sådan en derhjemme.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvis det er rigtigt så er priserne godt nok faldet voldsomt de seneste par år eller også har jeg bare kikket de forkerte steder. Sikker på at du ikke mener milligram (0.001 g)? En vægt der kan veje mikrogram er i stand til at splitte et gram i en million dele og en professionel en af slagsen koster over 100.000 kr. Milligrams vægte der i mod er langt billigere og der vil man netop kunne få en rigtig fin en af slagsen i det prisleje som du nævner med discount modeller startende omkring 150 kr.

Dedikeret medlem

Haha jeg kan godt se "et par tusinde" er lidt lavt sat nu når jeg kigger rundt omkring :D, de går for 12000$ og opefter.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
Arhj du kan godt få en analysevægt (0,0000) for ~20.000 kr. Man kan nok godt gøre det billigere men laboratoriestandard koster deromkring, eller mere.

Det skal jeg ikke kunne gøre mig klog på, har jeg aldrig undersøgt. Den type vægt jeg omtalte er dog med et ekstra 0 ;) altså med en præcision på 1 mikrogram. Den du nævner har en præcision på 10 mikrogram. Med mindre der er noget jeg har misforstået(?), jeg bliver sku lidt rundtosset af alle de nuller må jeg indrømme!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
0,0000 = 100 mcg interval. Typisk sådan et kæmpe svin med 'vægge' og loft, som kan lukkes til så afvejningen bliver mere præcis.

Tvivler seriøst på du har set en vægt med 1 mcgs interval, det er 7 cifre :P

Arh, jeg tænkte at det "manglende" 1 tal var underforstået. Altså at 0,0000 = 0,00001.

Jamen, de findes skam. For at gøre din tvivl endnu større, så kan jeg oplyse at man også kan få vægte som kan dele 1 mikrogram i 10. Den jeg sidder og kikker på lige nu kan netop dette, dog med en fejlmargin på 0,25 mikrogram.

Jeg er ikke helt med på om man må linke til den slags efter at diverse regler er blevet ændret, men hvis man må så gør jeg det selvfølgeligt gerne, ellers så tager det også kun få minutter at finde en hvis du søger på "microgram balance" på google :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det kunne jeg også godt og det er til trods for at jeg ikke har noget at bruge den til som en milligrams vægt ikke ville kunne klare lige så fint, især i kombination med volumetrisk dosering som efterhånden er blevet standarden.

Her er links til nogle micrograms vægte:

http://micro.balances.com/

Her er den som jeg nævnte før. Pris, små 30000 dollars.

http://balance.balances.com/scales/1103

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]