Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har prøvet coke 2 gange, og hver gang sker der kun 2 ting.

1, mit næsebor bliver "lammet"
2, min hals bliver "lammet"

Er der virkelig ikke mere i det end det? 600KR for at føle man bliver små kvalt? det kan en prostitueret vel gøre bedre og billigere? :eyes:

i

Dedikeret medlem

Man er pænt stram i fjæset, føler sig bedøvet og tænker hele tiden "kæft jeg har det lækker" "skal vi slås!?" ca.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i din joint
coke til 600 er normalt ikke særlig god coke, ihvertfald ikke der hvor jeg køber coke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Der er stor sandsynlighed for du har fået noget dårlig coke. Jeg prøvede coke et par gange før jeg opdagede den sjove coke rus. Synes fritzie rammer min sindstilstand meget godt. Jeg ville godt nok ikke slås, men man føler sig som kongen af verden og hvis der er nogen der udfordrer ens synspunkter, så skal de bare høre hvordan virkelig hænger sammen. For mit vedkommende modsiger denne konge følelse også min egne principper om harm reduction osv. Derfor bliver det pludselig rigtig nemt at overtale sig selv til, at man skal have en bane mere, en bane mere og en bane mere. Virkningen kan nemlig ret hurtigt aftage igen også vil man gerne være den samme konge igen.

Derfor synes jeg coke er et lortestof, som jeg ikke vil anbefale nogen at tage. Man bliver simpelthen for overbevist om, at alt man gør er det rigtige. Derudover er det dyrt og tit cuttet op med alt muligt.

Dedikeret medlem

Hector Salamanca skrev:
Der er stor sandsynlighed for du har fået noget dårlig coke. Jeg prøvede coke et par gange før jeg opdagede den sjove coke rus. Synes fritzie rammer min sindstilstand meget godt. Jeg ville godt nok ikke slås, men man føler sig som kongen af verden og hvis der er nogen der udfordrer ens synspunkter, så skal de bare høre hvordan virkelig hænger sammen. For mit vedkommende modsiger denne konge følelse også min egne principper om harm reduction osv. Derfor bliver det pludselig rigtig nemt at overtale sig selv til, at man skal have en bane mere, en bane mere og en bane mere. Virkningen kan nemlig ret hurtigt aftage igen også vil man gerne være den samme konge igen.

Derfor synes jeg coke er et lortestof, som jeg ikke vil anbefale nogen at tage. Man bliver simpelthen for overbevist om, at alt man gør er det rigtige. Derudover er det dyrt og tit cuttet op med alt muligt.

Jeg vil lige for god orden sige, at jeg ikke mener at man faktisk vil slås, bare at man er klar på en udfordring som Hector også er inde på. Det er noget nogen lige skal lære at styre.

Jeg tænker også at det simpelthen er købt for billigt. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kokain .. Jaa, efterhånden et ret overvurderet stof imo. Jeg bliver frisk, der skal ske ting! Og en dejlig eufori - men der er for langt imellem et godt batch, af den grund gider jeg det ikke rigtig mere. Plus som nævnt ^ det er simpelthen for nemt at blive ved. "Ej, 1 mere" .. "Nu det den sidste" bla bla bla ..

Jeg syntes folk som har taget kokain, er forfærdelige at høre på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
God kokain giver lækkert velvære, som du kan spise på og komme ned fra på en lille time.

Dårlig coke gør dig rastløs, giver dig lyst til at redose hele tiden, og rusen hænger ved i mange timer efter sidste streg.

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil mene at coke-ruset er lidt en gåde i starten, men jeg har utroligt nemt ved at tale og forstå.
mit tandkød er hele tiden mlldt bedøvet, jeg har en varm følelse i brystet og jeg er hele tiden PÅ, jeg har nemt ved at "arbejde"/lave ting jeg normalt sys er nedern men som er utrolig spændene med cola :D

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Greenfield skrev:
Jeg har prøvet coke 2 gange, og hver gang sker der kun 2 ting.

1, mit næsebor bliver "lammet"
2, min hals bliver "lammet"

Er der virkelig ikke mere i det end det? 600KR for at føle man bliver små kvalt? det kan en prostitueret vel gøre bedre og billigere? :eyes:

i

Hvis du giver 600kr for 1 gram, og du ikke er blæst, i en sådan grad at du ikke kan vurdere hvad virkningen er, efter indtagelse af 1/2 af det gram, så bliver du snydt, og skal straks finde en anden at handle hos.

Du bor ikke tilfældigvis på Grønland hvor alting er uhyggeligt meget dyrere end her på fastlandet? :lol:

Den rigtige følelse af kokain er svær at finde nu om dage.

Men noget der burde gælde for alt kokain er at man bliver:

Frisk
Selvsikker
Udadvendt (snakker meget)
Hvis man er fuld bliver man mere "ædru"

Almindelige bivirkninger ved gadekokain:

Hurtigere vejrtrækning
Mild hjertebanken
Nogen lammelse i tandkød/tænder/hals
Svedige/kolde hænder
Skrumpe pik
At skulle skide

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Dedikeret medlem

Jeg bliver ekstatisk, hvilket er en superfed fornemmelse. Men samtidig bliver jeg rastløs. Jeg kan ikke sidde stille, og skal op og bevæge mig. Men det bliver jeg også hurtigt træt af. Jeg finder hele tiden på noget nyt at lave. Denne side af rusen bryder jeg mig ikke om.

0,2 gram er tilstrækkeligt til at få mig til at lette, men til gengæld varer rusen kun i 15 minutter. Jeg kan forlænge den lige så mange gange jeg ønsker det, men det bliver hurtigt en dyr fornøjelse.

Hvis du ikke kan mærke noget efter at have taget ½ gram, så tror jeg at du er blevet snydt. Nu ved jeg ikke om du drikker alkohol inden du sniffer kokainen, men hvis du gør det, så prøv at lade være. Tag kokainen i ædru tilstand, så virker det bedre.

Ahh det passer ikke helt, Kokain virker faktisk meget godt i kombination med Alcohol. Stofferne danner i kombination cocaethylene, som er mere euforisk end Kokain og Alcohol er i sig selv. Men du har ret i, at det måske kan mærkes bedre hvis ikke man er beruset før.

Jeg synes at Kokain rusen er noget overvurderet værre lort. Man sidder og sniffer og sniffer og sniffer for at holde sig kørende, og der ryger nærmest 100kr for hver streg. Det eneste man får ud af det er, at blive et egocentrisk arrogant røvhul, der bare har lyst til at fortælle alle og enhver hvor fucking sej man er. Jeg hader at være sammen med folk der er på Kokain, og for den sags skyld også Amfetamin.

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Nu skal i høre her gutter!

Til alle jer der ikke kan lide at være sammen med folk der er på kokain, i er enten sammen med nogle mærkelige mennesker, ellers er i sgu selv lidt nærtagende.

Kokain er ligesom så mange andre stoffer, meget styret af hvilken person man er, og hvilken setting/stemning der er i lokalet. Hvis du er en opblæst idiot, så bliver du uudholdelig at være sammen med på kokain. Hvis du er en stille og rolig, positiv gut, så bliver du snakkesalig og udadvendt.

I vil komme til at snakke om nogle ting der normalt ikke ville blive bragt på bane. Folk åbner sig meget mere op omkring dem selv når de er på kokain, og man har større tendens til at fortælle private ting om sig selv, end man normalt ville gøre.

Dertil skal det siges at rigtig kokain er en dyr fornøjelse i forhold til hvad man får for pengene.

Kokain er et stof der ikke har den store virkning kontra f.eks MDMA. Kokain er et stof folk kan fungere på til hverdag, da en kokain rus ikke er nær så meget "In Your Face" som mange andre stoffer.

1 gram ren kokain (hvis man er så heldig at kunne få fat på det) koster ca 1000-1500kr, og sat op imod et f.eks 1 gram ren MDMA eller ketamin til henholdsvis 4-500kr, så kommer du meget længere og får meget mere effekt på de kemisk fremstillede stoffer.

En kokain rus er en meget subtil rus, og med mindre man sniffer sig super blæst, skal man lærer den at kende. Og det er det der er fedt! Det er jo ikke fedt at stå i byen fuldstændig ristet af, fordi man har taget et par streger, og det er heller ikke meningen. Meningen er at man lige går ud og får en opkvikker, så er man på igen. Man bliver mere klar i hovedet og modsat dem der har drukket lige så meget, men ikke taget kokain, vælter man ikke rundt, snøvler med ordene og øjnene kører ikke rundt i hovedet. Man er skarp og kan holde fokus. Det er hvad de fleste mennesker bruger kokain til.

Men tilbage til pointen:

Hvis du har sniffet 0,5 gram, af noget kokain til 600kr, på en aften, og du ikke kan mærke at du er blæst, er du blevet snydt. SLUT!! :closed:

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Senest rettet af Koalabjørnen 30 mar 2016 12:47, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ø Tripperen! skrev:
Ahh det passer ikke helt, Kokain virker faktisk meget godt i kombination med Alcohol. Stofferne danner i kombination cocaethylene, som er mere euforisk end Kokain og Alcohol er i sig selv. Men du har ret i, at det måske kan mærkes bedre hvis ikke man er beruset før.

Det er dog også en del giftigere, mener jeg at have læst. Så gør dig klar på ulækre tømmermænd!

Koalabjørnen

Du har helt sikkert ret, jeg kender ikke så mange der tager Kokain, men de coke fester jeg har været til, har været et kaos på den gode måde hvis du forstår;D
Jeg kender også flinke og sjove mennesker der er glade for coke, men fælles for dem er, at de kan fyre meget lort af.

Men jeg gad også godt at prøve sådan noget +99% ren kokain!:D

Medlem
Brugeravatar

Flux. skrev:
Ø Tripperen! skrev:

Det er dog også en del giftigere, mener jeg at have læst. Så gør dig klar på ulækre tømmermænd!

Så skal du bare lige gemme 0,2 til når du vågner op dagen efter, lidt ligesom en morgen-øl, bare langt nemmere at komme igennem :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Haustaden skrev:
Flux. skrev:
Ø Tripperen! skrev:

Så skal du bare lige gemme 0,2 til når du vågner op dagen efter, lidt ligesom en morgen-øl, bare langt nemmere at komme igennem :D

Ja, og så lige 0,2 til 3 dagen også - og måske lige 0,3 til 4. Dagen. Dårligt råd!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Haustaden skrev:
Flux. skrev:
Ø Tripperen! skrev:

Flux har fuldstændigt ret, det er pisse giftigt sammen, og er også grunden til at man flere steder advare imod at blande de to stoffer (bare tjek psychedelia egen wiki, hvis den er kommet op).

Udover det, så var det da et utroligt dårligt råd at komme med Haustaden, hvis du bare joker, synes jeg du skulle fucke ind på 4chan eller 9gag og være plat i stedet.

Medlem
Brugeravatar

Yo, is på buttkraken, jeg har indset min fejl

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Helt i orden, det kom vidst også lidt surt ud! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]