Jeg planlægger ikke umiddelbart at den indtage den, kan bare godt lide ideen om at have en kaktus stående som man kan pege på og sige "æder du den der satan bliver du pisse blæst"
Mht. kaktusser der inderholder DMT er der ikke lige nogen jeg kan påpege, jeg fulgte bare en gut for et halvt års tid siden der havde en samling af kaktusser og hver gang han uploadede et billed af en af dem fulgte der en kæmpe kolonne af tekst med hvor han tit nævner at de inderholder 5-Meo-DMT (Det kan godt være jeg tager fejl her), Podning kunne være pisse fedt at forsøge sig med men som sagt er jeg grønskolling ang. kaktusser så det må vente lidt endnu
Det jeg egentlig regner med at få ud af denne tråd er noget info om hvor jeg kan anskaffe mig en "eksotisk" kaktus, jeg ved at man kan købe "stilke" af kaktusser som man så selv kan plante men der det ikke er noget jeg har styr på kunne det være fedt at købe en der allerede var i en potte og var godt på vej

(Håber mit indlæg er til forstå, er pisse dårlig til at formulere mig når det kommer til tekst)