Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Godaften Psychedelia!
Jeg står i den situation at jeg gerne vil prøve 2cb for første gang. Har ikke nogen tidligere erfaringen med psykedeliske stoffer, har dog prøvet mdma og coke enkelte gange. Jeg er dog sat godt ind i set/settings og alt andet der kunne spille ind på uforldelsen af mit trip... Jeg har også gjort mig en del gode ovevejelser her op til. Jeg har tænkt mig at tage det med to kammerater der begge har prøvet 2cb et par gange før, det er dog en del tid siden.
Mit spørgsmål går enligt på doseringen. Vi har ingen vægt, og de er desvære ret dyre at anskaffe. De to jeg skal tage det med har forholdvis styr på øjenmål da de har prøvet det før. Men idét det er mit første trip på 2cb eller noget psykedelisk vil jeg gerne være påpasselige med doseringen og starte ud lavt.
Nogle tips eller trics når det kommer til doseringen og der ikke er en vægt tilstede ? :?

På forhånd tak :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Har ingen tips, tricks eller for den sags skyld erfaring med 2cb, men min alarmklokke ringer når jeg læser hvor små doser der skal til.
https://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml

Det kan godt være dine venner er gode til øjemål, men tror ikke de kan se forskel på 50 eller 100 mg.
Få fat i en vægt

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Admin
Brugeravatar

Bland det op i vodka. F.eks. så der er 100 mg til 100 mL vodka. Så vil 2 cl svare til ca 20 mg 2c-b. Det er en meget præcis måde at dosere på, hvis du har en kendt mængde 2c-b, som opblandes i et stort volumen væske. Du kan købe en sprøjte til at måle op på apoteket. Ellers kan du sikkert få et glas til hostesaft gratis, hvor du kan måle doser af med. Og en flaske af den billige vodka fra Netto koster vist omkring 60 kr. Der burde I vist have råd til :)

-Jimmy Carter

Junior medlem

Det er netop grundet den store forskel på trippet de enkelte mg kan give at jeg gerne vil være lidt påpasselig, men tak for rådende!
Mr.Gone har du evt. nogle link til vægtene i den prisklasse, for jeg har kun finde vægte der lå til 100-150 $ :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
hvis du ikke kan se forskel på 50 og 100mg er der da vidst noget galt med dit syn.

Jeg har selv god erfaring med at starte med at ligge en streg op der er lige så lang som min lillefingernegl er bred.

Udfra det kan du hurtigt mærke hvor påvirket du bliver, da 2c-b virker ret hurtigt og ikke varer så længe, hvis i altså vælger at sniffe det.
Hvis det ikke er nok, kan i altid prøve med en lidt større streg, bare vær forsigtige, da 2c-b har en voldsom responskurve. 40mg er altså ikke bare dobbelt så vildt som 20mg.

Hvis i har tænkt jer at bombe det, synes jeg helt klart i skal anskaffe jer en vægt i stedet.

Heldigvis er 2c-b ikke så tungt et psykedelika, det er bare lidt forvirrende og meget visuelt. Udover det er det også ekstremt euforisk og skal også regne med at grine til i ikke kan mere, og så grine lidt mere.

Dedikeret medlem

Du kan købe en mikrovægt på Christiania for et par hundrede kroner.

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Mr. Gone skrev:
Lige med 2c-b synes jeg ikke et par mg til/fra gør den store forskel. Det er ikke en opfordring til at lave øjemål, men i kan købe en billig, forholdsvist tilregnelig 0,001 g's vægt og bruge den. Altså vi snakker måske 40-50 kr pr mand :P

For mit vedkommende har 2C-B et sweet-spot. ~25 mg er fin, ~30 er for meget. Hvis du tænker overvældende/bad-trip - nej, så er 2C-B ikke det værste, indeed :) Bodyloadet stiger dog voldsomt i takt med dosen.

På dealextreme.com kan man få en udmærket digital vægt til ca. 60 kr, som måler i hundrededele og er ret præcis - dog ikke i lave doser, og egner sig ikke til 2C-B. Har set, de har en ny tusindedels vægt til ca. 140 kr (bevares, kvalitet er sikkert derefter), så den skal prøves næste gang.

Junior medlem

Tak for hjælpen, og linksne har fået styr på det nu!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]