Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 09:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa derude , har siddet kigget lidt rundt og prøvet se hvad for nogle metoder der nemmest lave hjemme i køkknet eller hjemme i stuen , jeg overvejede lave en spand med kogende vand ikke over åben ild :wink: men hvor meget hash skal jeg nolle og hvor meget Isopropylalkohol skal jeg proppe det i en skål eller en flaske eller glas flaske eller hvad =) kom med nogle ide'er til hvad jeg kan gøre :) !

Dedikeret medlem

Hej du!

Er det nol du vil lave?

Junior medlem

Fritzie skrev:
Hej du!

Er det nol du vil lave?

Ja det er det :)

Junior medlem

Kan nemelig ingen guide finde herinde :)

Dedikeret medlem

Sad og var ved at forklare hvordan man gør, men det gik op for mig, at jeg intet aner om forholdsregler, eller forhold hash/iso, og jeg kan ikke helt huske hvordan jeg gjorde i det hele taget. Bah...

Junior medlem

Fritzie skrev:
Sad og var ved at forklare hvordan man gør, men det gik op for mig, at jeg intet aner om forholdsregler, eller forhold hash/iso, og jeg kan ikke helt huske hvordan jeg gjorde i det hele taget. Bah...

Nedern , har du andre gode metoder ? som der kunne laves hjemme i stuen ?

Moderator
Brugeravatar

Nol skal trækkes udendørs. Der er simpelthen for mange der har brændt deres hjem ned, ekploderet deres lejligheder og lign., det er for dumt at gøre indendørs, og udsætter andre for en unødvendig fare. Gør det udendørs.

Dedikeret medlem

Nej desværre. Kender kun til at trække nol på gas, og iso, hvis ikke du har redskaberne til at gøre det på anden vis. Og det er ikke noget jeg ville anbefale at gøre inde, jeg ved ikke om iso er farligt, men det stinker af helvedes til, og tager flere dage om at fordampe helt, og lightergas er no-go inde. Mener der gik to uger for mig med iso, selvom jeg også smed det i varmt vand (brugte et ovnfast fad). Hvis jeg var dig, så ville jeg bruge gas, og gøre det udenfor, det må der kunne findes en guide til. :)

Junior medlem

Fritzie skrev:
Nej desværre. Kender kun til at trække nol på gas, og iso, hvis ikke du har redskaberne til at gøre det på anden vis. Og det er ikke noget jeg ville anbefale at gøre inde, jeg ved ikke om iso er farligt, men det stinker af helvedes til, og tager flere dage om at fordampe helt, og lightergas er no-go inde. Mener der gik to uger for mig med iso, selvom jeg også smed det i varmt vand (brugte et ovnfast fad). Hvis jeg var dig, så ville jeg bruge gas, og gøre det udenfor, det må der kunne findes en guide til. :)

Ja okay mange tak for hjælpen ihverfald :)

Dedikeret medlem

No problemos, det det vi er her for! :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Det gas du kan købe er isobutan. Med mindre du har adgang til en vakuumpumpe og/eller 96,4% ethanol, vil alt gassen ikke komme ud af dit nol.
Dit sikreste valg er ethanol (96,4% drikkealkohol), nedkøle materialet og ethanolen i fryseren og derefter ekstrahere så hurtigt du formår. Derefter filtrerer du og ethanolen kan så evapoeres eller opfanges igen. Der er masser af info på nettet omkring det.

Ps: lad dig ikke forvirre over procenter. Godt nok findes ethanol kun i 96,4%, men det resterende op til 100% er ugiftigt og det kan man ikke sige om den 0,1% rest i isopropanolen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i din joint
hey prøv med https://www.google.dk/webhp?sourceid=ch ... sin%20hash det virker også med hash, man skal bare lige føle den du ved :D

Medlem

Glattejernsmetoden virker, men det bli'r man sgu hurtig træt af. Så hellere en 20 tons værkstedsdonkraft med opvarmede plader.
https://youtu.be/dxUUGN4k6HQ

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]