Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Det er faktisk blevet lidt bedere nu en uge senere, alting føles ikke så blødt som før så den del er i hvert fald ved at være væk. Men det er stadig som om at der har åbnet sig en dør i mit sind som gør at musik lyder så sindsyg meget bedre! Hvis jeg f.eks. høre trance så kan jeg mærke hvordan musikken danser rundt på min hjerne som om der er nogle små fingerspidser der lige røre svagt, men så skal jeg virkelig også lytte til musikken. Og når der komme musik på med et fedt beat bliver jeg nødt til at bevæge mig lidt "jeg danser ikke" men køre lidt med hovedet med på beatet og evt. bevæger kroppen ganske svagt efter musikken, og det ville jeg aldrig gøre før. Men alt i alt så går det den rigtige vej af igen og jeg ser nu frem til mit næste trip om en 3 måneder :)

Dedikeret medlem

Godt at høre fra dig igen, og at du nyder det mere nu! :) Jeg havde faktisk helt glemt det der, men jeg begyndte også at nyde musik mere efter jeg oplevede det på psykedeliske substanser.

Dedikeret medlem

Fint at det går bedre nu. Når jeg henviste til folks erfaringer med kundalini-rejsninger, så er det fordi jeg ikke kender andre steder, hvor man kan læse om fysiske komplikationer ved åndelig udvikling. Gør I det?

Så vidt jeg forstår Kundalini rejsninger, er der altså virkelig langt fra et langt og lækkert MDMA afterglow, til en Kundalini rejsning!

Nu vil jeg ikke gøre mig til en Guru indenfor Kundalini rejsninger, da jeg ikke er sikker på, om jeg har været tæt på, men jeg har haft oplevelser/processer der minder lidt om det folk fortæller om. Men det er vidst en lang og meget kompliceret process, der ikke bare er at man er blevet lidt gladere for musik efter et MDMA trip.

Ud fra egne erfaringer, er der altid komplikationer ved åndelig udvikling i forskellige størrelser. Ellers vil det jo ikke være en udvikling, hvis ikke der er nogle komplikationer der skal løses.

Jeg har også ændret mig permanent efter mine første ture med MDMA, og i særdeleshed efter mit intensive forbrug af Svampe, LSD og DMT. Jeg tænker anderledes, lyd er anderledes, farver er anderledes, jeg opfatter situationer anderledes, jeg opfatter andre mennesker anderledes, ja selv lys og mørke er anderledes. Det er der bestemt intet galt med, det er fordi at jeg har udviklet mig, og formår at bruge sanserne anderledes. Men det har intet med en Kundalini rejsning at gøre. Ikke endnu ihverfald:-D

Dedikeret medlem

Udgangspunktet var at trådstarteren mente at han var havnet i et evighedstrip, og han fortalte om sine fysiske komplikationer, såsom søvnløshed og stofskifteproblemer. Det var det, jeg forholdt mig til. Nu fortæller han så, at det er begyndt at gå bedre. Men det kunne jeg ikke vide på forhånd.

Junior medlem
Brugeravatar

For mig lyder det altså vildt behageligt det du beskriver, jeg ville ihvertfald ikke have noget imod at have det sådan hele tiden. Er bestemt ikke en ekspert indenfor MDMA da jeg endnu ikke har prøvet det men for mig lyder det som det har været en slags sindsåbning, jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det men det er som om at MDMA'en har åbnet dit sind for livets finere detaljer hvis man kan sige det sådan. Det jeg mener er at det lyder som om at det har fået dit sind til at nyde livet i sine fine, små detaljer. Det kan selvfølgelig også være et langt afterglow som mange af de andre brugere skriver. Jeg har selv oplevet lignende effekter efter lang tids meditation og spirituel fordybelse. :peace:

Et laaangt afterglow er ligemed en sindsåbning for mig. Jeg kan have afterglow på i flere uger efter et vellykket LSD eller Svampe trip, hvor min bevidsthed har åbnet op, og i flere dage efter et MDMA trip.

Altså et langt afterglow og en sindsåbning afhænger lidt af hinanden. Afterglowet er forårsaget at sindsåbningen, og sindsåbningen har ført til afterglowet. Men jeg tror ikke, det har noget med Kundalini at gøre.

Jeg ved ikke helt, om det er korrekt af mig at kalde en sindsåbning for et langt afterglow, men da jeg oplever det sådan, og i mangel på en bedre formulering, vil jeg da mene at det forklarer det ok.
Jeg mener ikke, at et afterglow dagen efter et trip, hvor man stadig har lidt af stoffet i kroppen, er det samme som et afterglow/sindsåbning på flere uger, men selve oplevelsen/følelsen i krop og sind minder meget om hinanden synes jeg.

Som du siger Forvitni95, er meditation også en stærk katalysator til at åbne op for vores bevidsthed.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]