Da jeg gerne vil ind i en periode igen, hvor jeg kun bruger Svampe som rusmiddel, og da jeg ikke ligefrem vælter mig i Spids Nøgenhat mere, bliver jeg nød til at gro
Jeg sigter efter at høste så tæt på 100g tørret som muligt, da jeg er færdig. 2/3 af mængden er også acceptabelt.
Så mit spørgsmål lyder på, hvad skal jeg gå efter? Flere forhandlere af disse growboxes, hævder at det er muligt at høste 1000g friske ved første flush på et XL kit, og 400g på et M.
Det lyder meget optimistisk synes jeg, og efter lidt research viser sig også, at de fleste ikke høster i nærheden af den mængde forhandlerne oplyser som mulige.
Altså jeg vil gerne have tæt på 100g tørret, efter alle flush´ene. Er det muligt med et XL kit? Jeg forventer ikke at det er muligt fra en M størrelse.
Og hvad giver i for jeres kit? Jeg kan finde priser på omkring 500kr for et XL kit.
Og hvordan køber i det? Jeg overvejer at købe det igennem det almindelige net, da jeg ikke umiddelbart kan finde nogen growboxes på mit foretrukne market på darknet.
God weekend Psy og tak for hjælpen på forhånd
Vh Ø Tripper !