ineedmoney91 skrev:
Nu tager jeg ikke amfetamin selv men har da prøvet det et par gange. Har nogle kammerater det gør det dagligt hvilket er fuldstændig vanvittigt i min verden. Men det amfetamin de køber er meget potent. Det Hvidt med gulligt skær og oftes meget vådt lige når det kommer fra pusheren. Det stinker voldsomt af sur røv! Har selv prøvet et par baner af det og det virker voldsomt, en enkelt bane kan holde dem kørende længe. Nu det mange år siden jeg sidst rørte stoffer, men dengang, hvis jeg tog bare én enkelt bane af dét amf, holdte det mig kørende hele dagen og lå ofte og var vågen hele natten med. Formentligt fordi min tolerance var 0. Men det overrasker mig at folk skriver lugtfri. Alt det amf jeg er stødt på igennem min teenage år har altid lugtet surt. Og det som mine drenge tager nu lugt voldsomt surt. Så meget at hele værelset stinker når de åbner posen. Ved de gør det, at de tager noget ud som er helt "smattet" og smøre det ud på et cover hvor de så lader det tørre til de cutte det og sniffe det.
Amfetamin er i næsten alle tilfælde syntetiseret ud fra phenylacetone, og det er rester af dette som giver den omtalte lugt. I de fleste amfetaminlaboratorier bruger man ikke at oprense produktet særligt meget, da man derved mister udbytte og vægt, og dermed penge.
Det er derfor at de fleste har opfattelsen af at amf der lugter stærkt også virker bedst: Jo mindre det er cuttet op, jo mere phenylacetone vil der også være i det.
Men hvis man oprenser amfetaminen ordentligt, er den omtrent lugtfri og har en kridtlignende konsistens.
Så er der det med det "våde" amfetamin: Det er simpelthen cuttet med vand! Ja, du læste rigtigt, det bliver blandet med vand for at øge vægten.