Hey Psy.
Jeg tager lidt coke engang imellem i en udmærket kvalitet, og bruger det - ud over til fest i ny og næ - også som en opkvikker på aleneaftener nogle gange, da det får mig til at klare alt det, jeg ellers ikke gider og jeg bliver mega kreativ af det - gerne i kombi med en øl eller to.
Jeg er vild med den rus, det giver, da jeg ikke er ude efter psychedeliske oplevelser og i øvrigt ikke kan tåle at være "svimmel" eller se ting, der ikke er der (ørler bare jeg er i noget i Tivoli, der kører rundt), men elsker at føle mig "på", energisk og samtidig have helt styr på mig selv samtidig.
Ja, man kan vel sige, at jeg er en af dem, der har fundet ud af, hvordan man føler rusen ved coke bedst (mens andre, der prøver det for første gang (har jeg set herinde) er skuffede i forhold til evt andre stoffer, de har prøvet, og forventer det heeeeelt vilde, fordi de sammenligner).
Nuvel - til spørgsmålet. Har aldrig prøvet andet (ud over en joint eller to waaaay back when i gymnasietiden) og er kun interesseret i stoffer, der ikke skal flippes ud på, men som skærper kreativiteten, giver et lille kick, energi og ikke fucker sanserne for meget op. Derfor: Hvordan føles amf (ikke MDMA - Amf!) i forhold til coke? Hvor hurtig virkning, hvor lang virkning, hvordan føles rusen i forhold til en god omgang coke?
Nu er jeg bare nysgerrig omkring jeres erfaringer og råd - og I behøver ikke at tale mig fra det. Jeg er oppe i årene, har styr på mit liv, er ikke afhængig og er et fornuftigt menneske. Så ja - vil bare gerne have beskrevet "forskellen" på coke og amf taget i de situationer (henholdsvis fest, byen og privat alene derhjemme) som beskrevet ovenfor.
Tak på forhånd