Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA doser!
Junior medlem

Hvor mange mg piller kan i godt lide hvis i tager 1-2 på en aften? Hva en fair pris for en pille???

Junior medlem

Hvad hvis det er kapsler så man kan se hvad der er i? :))

Hvad nu hvis MDMAen i kaslen er af krystal? Så er det vel ligeså sikkert, som at stå med en krystallen i hånden

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
I realiteten kan man ikke være sikker på at det er MDMA, om man køber pulver, piller, kapsler eller krystaller. Medmindre man bruger et test kit.
Prøv at finde "dokumentaren": what's in My baggie. På YouTube.
Et hold tager rundt på festivaler og tester folks MDMA. Hvor størstedelen af det de tester er alt muligt andet end MDMA.
Når det så er sagt så tror jeg stadig at der er større chance for at man får Emma når man køber det som krystal.
Kapsler med methylone (krystaller) solgt som MDMA er set mange gange før.

Da jeg tog Emma tog jeg nok mellem 300 og 500 mg på en aften og nat. Over flere doser. Jo højere doser desto flere bivirkninger, og værre "tømmermænd"

Det jeg mener er, at det er fuldstændig ligegyldigt om krystallen kommer i en pose eller i en kapsel!

Når du har en krystal, så har du en krystal. Så må man vurdere/teste om det er en MDMA krystal eller ej, indpakningen er vel ligegyldig.

300-500mg MDMA er altså i overkanten, som du sikkert ved alt om KawN, men vil bare lige understrage, 200mg MDMA er nok på en aften:)

Jeg tager imellem 200-250mg på en aften, hvilket er lige i overkanten set med HR briller på, men der har jeg den allerbedst rud, uden at der er alvorlige bivirkninger.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Det har du helt ret i.
Og ja, det er i overkanten.
Men det er nu engang sådan jeg har gjort det. Har heller ikke brugt MDMA længe, da jeg ikke rigtig får den ønskede effekt længere. Hvilket jeg også tilskriver de alt for store doser jeg har indtaget, samt de manglende pauser. Så det har bestemt også bidt mig i røven :)

Dedikeret medlem

Man kan smage om det er den ægte vare, for MDMA har en meget karakteristisk smag. Lidt a la salmiaklakrids. Mange kan ikke fordrage det, men jeg synes det smager udmærket.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Syntes nu bare det smager og lugter af super klamme kemikalier (y) :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Enspænderen skrev:
Man kan smage om det er den ægte vare, for MDMA har en meget karakteristisk smag. Lidt a la salmiaklakrids. Mange kan ikke fordrage det, men jeg synes det smager udmærket.

Nej, det kan man ikke. Ren MDMA har en meget bitter smag, hvilket også kan siges om rigtig mange andre stoffer.

JoelCocaina skrev:
Syntes nu bare det smager og lugter af super klamme kemikalier (y)

Velproduceret MDMA er fuldstændigt lugtfrit. Hvis det lugter så er det højst sandsynligt pga restprodukter fra produktionen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Enspænderen skrev:

Seriøst? Jeg tror MDMA er den værste smagsoplevelse jeg nogensinde har haft.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Farmand skrev:
Velproduceret MDMA er fuldstændigt lugtfrit. Hvis det lugter så er det højst sandsynligt pga restprodukter fra produktionen.

Haha, tror aldrig jeg har fået noget som ikke har lugtet af pis, der kan man bare se. Kan være det er derfor jeg altid har det super klamt i flere dage bagefter :D

Dedikeret medlem

Hector Salamanca skrev:
Seriøst? Jeg tror MDMA er den værste smagsoplevelse jeg nogensinde har haft.

Måske er det forventningens glæde, der påvirker mit smagsindtryk. I min hjerne er smagen koblet sammen med de mest fantastiske oplevelser, jeg nogensinde har haft.

Medlem
Brugeravatar

Er altid blevet oplært med Vægt *2 i milligram
f.eks. 75kg*2=150mg
Hvis du vil ha mere end Moderat så smid 30-50 mg ekstra på din startdose.
eventuelt reduser med 50mg :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Haustaden skrev:
eventuelt reduser med 50mg :)

Der er enorm forskel på redoser (re-doser, aka doser igen) og reducer (formindsk). Det er ord der er vigtige at stave korrekt, da det ellers kan gå ud over meningen, hvilket i stofsammenhæng kan være farligt.

Du har skrevet en blanding af begge ord, så måske du lige vil forklare hvad du mener, så selv tungnemme som jeg kan forstå det.

Admin
Brugeravatar

Jeg synes i øvrigt, at 150 mg er en hidsig dose, hvis man ingen tolerance har/ikke har prøvet det før. 100 mg er rigeligt første gang.

Mdma lugter tit af lakrids. Men der er også meget mdma, der ikke gør. Man kan ikke lugte/smage sig frem til, om det er den ægte vare. I princippet kan mdma som pulver/krystaller ligeså godt være blandet med alt muligt, som det kan i en ecstasypille.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Ren MDMA er hvidt. Gule, brune eller røde krystaller er tegn på urenheder, der er resultatet af dovne ''kemikere''. En rekrystallation eller lidt ekstra acetone vask kan være svaret på om man får det reneste eller normale.

Engang tog jeg næsten et gram MDMA - sniffede det. Fik psykose ud på natten og løb hjem mens jeg så og hørte de særeste ting

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]