Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Hej folkens, hvis nogle af de raske brugere her inde kan huske mig ved de jeg er 16 år og har været en del ting igennem med sygdomme og fars dødfald. Det er kommet styr på tingene og jeg har det meget bedre og nu det mig der styrer stofferne og ikke stofferne der styrer mig.

Negative inputs omkring jeg er for ung frabedes, ved godt selv jeg måske burde vente. Men er sikker på nogle af jer også begyndt i en ung alder. Anyways forsæt at læs og lyt til min oplevelse.

*bling* jeg kigger på min telefon, har fået en besked fra X om at han skulle til en 18 års fest på den lokale Buddy Holly, fedt tænker jeg. Var egentlig ikke i fest humør så ville ikke invitere mig selv.

Aftensmaden bliver anrettet på bordet af min mor og mine søskende og mig samles omkring bordet, X havde lige skrevet om jeg ville med og tjooo hvorfor ik tænkte jeg, han skrev han lige havde købt to gram MDMA og MDMA var faktisk noget jeg havde planlagt i et stykke tid jeg skulle prøve.

Jeg skynder mig ned af trappen, har mit fineste fest tøj på. Skjorten sidder som den skal og bukserne er helt slim til mine ben. Jeg åbner døren ud til og foran mig står X, "Hvad så min ven" siger jeg, "Er du klar" siger han til mig jeg nikker stille og roligt med mit hoved og vi går ud af porten. X var allerede godt påvirket da jeg mødtes med ham.

Vi går ned til banegården og finder et sted vi kan sidde ned, den ikoniske lyd af en lighter lyder og jeg tænder en smøg og åbner en øl, X tager noget papir og hiver poser frem med hans MDMA i. Han hælder det der svarer til 100 mg op i papir og folder det hårdt sammen og giver til mig i hånden. Jeg smider papiret ind i munden og tager en slurk fra min øl.

Jeg spørger X hvornår jeg kan mærke noget og han siger " Du er ikke i tvivl når du kan mærke det".

X og jeg begynder at gå ned mod Buddy Holly, vi går først forbi banegården og her mærker jeg en følelse af at jeg nærmest svæver eller at jeg gør sådan nogle små hop når jeg går.

"Der er grønt nu" siger X til mig, vi går igennem Jernbanegade og op til springvandspladsen og drejer derefter til venstre ned mod Buddy Holly. Der bliver skruet extra op for Ude af kontrol imens vi begiver og ned mod Buddy, musikken føles fuldstændig fantastisk, den måde den sniger sig ind i vores øre og fortryller vores hjerne føles helt magisk, man skal have prøvet MDMA før man forstår hvad det er jeg fabler om.

Jeg lukker min Iphone op og slukker for musikken da vi er ved at være der nu, X går en meter foran mig og derved er det ham der fører ordet så vi kan komme ind, døren går op og det føles som om der er en bombe af energi, lykke og kærlighed der er ved at explodere inden i mig.

"2X18 års hos Laura" siger X til vagten, "Værs' go" siger vagten tilbage til os, vi aflevere vores jakker og går op oven på. Jeg kigger ud over dansegulvet, "AUGUST!" gamle venner og bekendte kommer flokkende hen til mig og X, de møder os med et smil og vi bliver omfavnet, X går over til nogle af sine bekendte og jeg sætter mig ned ved siden af mine venner Tut og Krisser. Jeg sidder lidt og snakker med dem omkring hvordan det går på deres uddannelse osv.

"Er du okay August?" en gammel veninde ved navn E kommer over til mig og borer sine øjne ind i mine, "Hvorfor skulle jeg ikke være okay?" siger jeg til hende. "Jamen tænkte alt med dit misbrug, din fars død og dine sygdomme, og er du kommet ud af misbruget?" siger E til mig, "Ja jeg har det helt super, og ja jeg er helt ude af det" siger jeg til hende. "August, kig mig i mine øjne og sig det", jeg drejer mit hoved som nærmest føles vægtløs og kigger ind i hendes øjne, hun har det der helt særlige skær i sine øjne, det der lidt sørgelige men samtidig mystiske blik. " Ja, jeg er helt ude af mit misbrug" altså jeg er også ude af misbruget af Oxycontin og nu er det som sagt mig der styrer stofferne og ikke omvendt.

Jeg ser en af mine nære venner, lad os bare kalde ham A. Mig og X mødes over ved A og vi står og snakker lidt, det skal lige siges at mig,X og A er "best buddies". A har taget sin kæreste med, hun begynder at begive sig hen mod dansegulvet og X går med for at få en svingom. A ser at X står og krammer hans kæreste, "Du August, hvad har X taget", jeg hiver A helt tæt på mig og sætter mine hænder op til min mund og siger i hans øre "Jeg ved det ikke, sådan var han da jeg mødtes med ham". Ville ikke dele med nogen at X var på MDMA selvom det var rigtig tydeligt at han var.

Jeg ved stadig ikke til denne dag hvor mange mg af MDMA X havde indtaget den aften, han havde som sagt købt to gram og da jeg skulle have min bombe nede ved banegården var der stadig en god portion tilbage i den ikoniske pose med zip lock.

Jeg kigger hen på X og ser hans tunge flyver rundt i hele ansigtet på ham, hans tunge kan ikke sidde stille i mere end to sekunder i hans mund før den lige skal ud luftes, jeg kigger nærmer på X's læber og ser der er blod omkring hans mund "X, kom lige med mig på toilettet" siger jeg til ham. Døren går op og jeg tager et stykke wc papir og dypper det i håndvasken så det bliver en lille smule vådt, X åbner sin mund og jeg tørre det størknet blod væk fra hans mundvig. X havde simpelthen bidt så hårdt sammen i sin kæbe at hans læbe var kommet i klemme og revnet. Jeg siger til X han lige skal tage den med ro og lige finde jord forbindelsen igen, han tager to gode slurker vand og vi bliver enig om at gå ud i rygerummet og lige få en god gammel rød prince. " Yo homie hvorfor ryster du sådan?" X kigger på en person i en stribet trøje og siger uden at ligge skjul på det " Det bare Emma". Det skal også lige siges at X får en rigtig kort lunte når han er på MDMA. "Ad fy for hælvede, du tage stoffer" siger drengen i den stribede til X. Kan godt mærke på X at han var klar til at dele flade ud til ham, men hiver ham i ærmet og får ham til at lige køle lidt ned. X bliver færdig før mig med sin smøg og han går derfor ud af rygerummet, snakken gik på livet løs inde i rygerummet om hvor klam X var, de andre i rummet vidste ikke at mig og X var sammen så jeg overhørte deres samtale. "Så i lige ham der?" sagde drengen i den stribede til hans venner der stod omkring ham, "Så i hvor meget han rystede?".

Jeg skriger af mine lungers fulde kræft "JEG HAR IKKE SOVET I ET ÅR" mig og X er max klar til at dræbe dansegulvet, imens kesi's hit nummer søvnløs bliver spillet, min krop føles helt let og jeg føler mig "connected" med alle omkring mig.

Jeg er indser nu hvor meget mig og X har tilfælles, før jeg mødte X savnede jeg en at kunne dele denne "Hobby" med og BANG så mødte jeg X. Når mine tanker kom over på X og A blev jeg helt energisk og utroligt lykkelig over at have dem, det var først i min MDMA rus jeg fandt ud af hvad de virkelig betød for mig.

En intens følelse af forelskes spreder sig inde i mig, har lyst til at kysser og kramme alle omkring mig, ligegyldigt køn.

Jeg går over til A som står med sin dame og X, X siger at de er så søde sammen imens han krammer A's dame. X tilbød at være opvasker til deres bryllup når det et stykke ud i fremtiden skulle finde sted. " Jamen X, du skal ikke være opvasker, dig og August skal være mine "Best man's" sagde A til X.

Hele trioen minus A's dame vælger at sætte sig ned ved en sofa, jeg hiver hurtigt fat i X da jeg kom i tanke om at vand og luft er vigtigt under en MDMA rus, "Yo X, vil du med ned og have noget vand" X var godt nok lidt afvisende men fik ham overtalt til at gå med ned på toilettet og få noget vand.

Mig og X kommer op af trappen til dansegulvet og sætter os ned ved A, jeg kigger op i de mange forskellige farver lys, lysende begynder at bevæge sig ud på dansegulvet og alle de lys skærper mine sanser, dette var hidtil en af de vildeste oplevelser jeg har haft med et ulovligt rusmiddel.

Timerne går og mig og X vælger at daffe hjem af, vi vælger lige at snuppe en Pizza slice i Jernbanegade inden vi ligger os til køjs. Det skal siges jeg bor meget centralt i den by jeg kommer fra så Buddy Holly ligger ikke mere end 5 minutter på raske gå ben væk fra lejligheden, Jeg smider et blik op mod Buddy Hollys indgang og ser en Betjent stå med det mig og X antager er en narkohun, vi priser os selv heldige for at vi kom ud inden Betjenten og hunden kom, X havde stadig lidt MDMA på sig som han havde gemt nede ved sit skridt.

*blåb* jeg åbner min bøtte med Melatonin og sluger to af dem til at sove på, mig og X ligger os under dynen. "X, sover du?" der kom intet svar, han var åbenbart gået ud som et lys da han ramte min seng. Jeg havde lidt svært ved at sove men fik presset en 4 timer +- ind.

Dagen efter havde jeg det faktisk helt fint, havde ingen af de berygtede MDMA tømmermænd.

Men mig og X fik næsten samme dosis MDMA, men hvorfor blev han meget mere påvirket end mig? kan det måske have noget at gøre med jeg har ADHD?

Håber i nød at læse med ;) :peace:

Hilsen X og August :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
RepaZz skrev:
Jeg ved stadig ikke til denne dag hvor mange mg af MDMA X havde indtaget den aften, han havde som sagt købt to gram og da jeg skulle have min bombe nede ved banegården var der stadig en god portion tilbage i den ikoniske pose med zip lock.

RepaZz skrev:
Men mig og X fik næsten samme dosis MDMA, men hvorfor blev han meget mere påvirket end mig? kan det måske have noget at gøre med jeg har ADHD?

Hilsen X og August :D

What?
Tager du medicin for din ADHD?
Folk reagerer forskelligt på stoffer, så det kan også være det.

Medlem

Får 120 mg strattera morgen

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laughing Out Loud LAND
Er du fra Holstebro?
Byen lyder meget som det sted jeg festede som ung soldat :)
Tror han har spist mere MDMA end dig, jeg er aldrig kogt så meget ud på det, men har aldrig taget over 250 mg.

Medlem

Nej, kommer fra en by ved navn Hjørring ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]