Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: århus
Skal på noget festival her i maj. Og nogen af dagene bliver nok med nogen syntetiske stoffer der godt kan holde mig vågen og vil selvfølgelig godt have lidt nattesøvn

Leder efter noget der kan få mig til at falde til ro og ikke er for længe i kroppen. Så jeg kan være oven på dagen efter

Har før brugt seroquel - men måske der fandtes noget mildere?

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Måske noget benzodiazepin eller z-drug med kort halveringstid? Triazolam, midazolam, zopiclone, zolpidem eller sådan noget. Det er bestemt ikke mildere, men er personligt selv mere frisk dagen efter hvis jeg er gået til ro på et af medikamenter i forhold til quetiapin.

Edit. Noget mildere kunne måske også være en lille dose truxal? 15 mg hjælper mig fint til natten, hvis jeg har lidt problemer med at falde i søvn. Og samtidig er jeg rimelig upåvirket dagen efter. Har jeg dog taget noget stimulerende skal der noget kraftigere til. Som noget benzodiazepin eller z-drug.

Du kunne også kigge på noget antihistamin. Phenergan eller diphenhydramin.
Det plejer jeg dog at være sløv af dagen efter. Men det er rimelig uskadeligt, i fornuftige doser.

Senest rettet af KawN 04 maj 2016 12:53, rettet i alt 3 gange.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Det allersundeste når man kommer ned fra stims ville være ro, et bad, vand og ordentlig mad og evt. noget søvndyssende a la baldrian, melatonin eller en lav dose DPH (benylan).
Men omgivelserne taget i betragtning så er alprazolam eller anden benzo nok nærmere en mulighed, som KawN også er inde på. Ikke at det nødvendigvis er mildere end seroquel.

Pas på dose med z-drugs, de kan fremkalde deleriums tilstande i større doser.

Som Plejadestjerne siger, er Baldrian, Melatonin, en kæmpe måltid og lidt tung Hash måske en mulighed.

Medlem

Geografisk sted: århus
Z drugs

Prøver jeg lige at læse op på

Min kammerater nævnte Nozinan - men virker som en ret kraftig benzo?

In our memories

Nozinan er stærkt sederende antipsykotisk. Ikke et benzodiazepin.
Og Heller ikke mildere end seroquel imo.

Medlem

Jeg hijacker lige tråden lidt med et relateret spørgsmål; hvordan bruger man bedst benzoer til at falde ned fra f.eks. kokain, i situationer hvor man også i løbet af dagen/aftenen har drukket?
Plejer selv at holde mig til at ryge et par pinde, da alkohol og benzoer jo ikke er den sikreste kombination og ikke rigtigt har adgang til benzoer konstant. Har dog noglegange på festivaller og i andre sammenhænge drukket hele dagen/natten og taget kokain, hvorefter jeg har brugt benzoer til at falde ned på hvis jeg har været lidt for liberal med indtaget af pulver.
Jeg tænker selv at det er vigtigt at være opmærksom på hvor meget man har drukket og "hvor påvirket" man ville være af denne mængde, hvis man ikke også havde sniffet. Men måske nogle der har gjort det oftere har nogle andre gode råd?

In our memories

Det Mr. Gone sagde.
Har man drukket oveni er det vigtigt at holde doserne lave, da der jo er en vild synergi mellem alkohol og benzoer. Specielt når de stimulanser man har indtaget er på vej ud af kroppen.
Jeg har en gang kørt en ven på skadestuen med en overdosis, da han sidst på natten, efter en rimelig omgang coke og alkohol åd en krydser (2 mg clonazepam). Det var ALT for meget sammen med det alkohol han havde indtaget.
Han var fuldstændig bevidstløs, og begyndte at trække vejret uregelmæssigt.
Så pas på med alkohol og benzoer. Det er ikke for sjov.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]