Indtil videre tak for nogle gode tilbagemeldinger drenge, Obama og Mr Planter
Af "almene" tilskud tager jeg Gingko biloba, C-vitamin 5-10.000 mg, fiskeolie, B-komplex og stærk multivitamin med ginseng, grøn té + nogle andre herbs. Mangler kreatin og BCAA, så det vil jeg få fingrene i og starte op på det. Så det er jeg spændt på.
I løbet af dagen spiser jeg 6-8 måltider. Kosten er varieret og sikret tilførelse af både mikro- og makro næringsstoffer ved hvert måltid. Blander mine egne protein shakes ud af råvarer, og drikker generelt 2 stk dagligt. De to shakes udgør cirka 2 af måltiderne.
Efter nærmere eftertanke kan der være en mulighed for, at jeg ikke får spist
nok ved hvert måltid, så vil prøve, at uppe mængderne lidt og se forskellen.
Har ikke i sinde at begynde med krudt. Selvfølgelig kan den hurtige vækst være fristende, men får jeg forførende tanker om, at køre en kur med anabolske steroider, så er det til grundig refleksion, for så er der noget der prioriteres forkert.
Om mit forhold til steroider på et tidspunkt ændre sig på selvmanipulativ vis, skal dog ikke kunne udelukkes.
Har erfaring med GHB på rekreativt plan, og ja har man visse personlige træk med tendens til afhængighed, så bliver GHB hurtigt og nemt vanedannende. Der hvor det kommer ind i billedet i dette sammenhæng er, at jeg tænkte det kunne tjene, som et after-workout primært for, at fremme restitution efter en træning.
Hvad med Phenibut i dette øjemed? De har relative identiske virknings profiler, og mindes at have læst om brug af phenibut af bodybuilder...
Kender i eventuelt til beta ecdysterone?