Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Ålborg
Vil i se noget galt i at spise 30-35Mg diazepam kl 10 ca og en oxicontin 2mg depot (uden at knuse den ) kl 12-13 sig. det er fordi jeg skal ud og flyve men har angst for det og svært ved at sove i en flyver. Derudover er jeg lige blevet påkørt, så jeg har store smerte i lænden.
Har før spist op til 60mg oxi knust over 2-3 timer.
Og har før spist op til 50mg diazepam på en gang. Men har aldrig blandet dem. Hvad siger i? Skal gerne sove og være smertedækket i 10 timer :)

Senest rettet af linø 11 maj 2016 09:06, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Mente 20mg oxicontin

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Man bør som tommelfinger regel ikke tage Benzodiazpiner og Opiater sammen, Diazepam har et langt "halflife" så det vil stadig være i kroppen når du indtager dit Oxycontin.

Men måske der er flere her der kan komme med inputs

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Vil aldrig kunne råde en til at blande benzoer og opioider i HR øjemed. Specielt ikke uden at vide noget om hvad du har af tolerance og hvor knækket du er nu af de diazepam. Det eneste råd jeg kan give, at du burde lade være. Med det sagt så har jeg flere gange selv blandet begge dele, dog også med en stor tolerance og langsomt øget doserne over lang tid. Der er desværre alt for mange der får en OD af at blande benzoer og opioider. Så tænk dig i hvert fald godt om.

Medlem
Brugeravatar

Udover at blandingen er farlig, så stjæler benzo'er af euforien, og det ereufori rekreationelle bruger typisk søger og vinder i opioider!
Hvis du søger en mere stenet/sløvet virkning samtidig med eufori, så skift til et andet opioid. Ketobemidone (læs: Ketogan) eller morfin f.eks. matcher bedre der.
Oxycodone er ikke særligt sløvende, men derimod stimulerende.

Sorry, fik ikke læst det ordentligt igennem! :D :eyes: Går ud fra dit OC er udskrevet af en læge, så ingen snik snak der. Jeg synes ikke du skal dulme din fly angst. Istedet for at undertrykke det, så forsøg dig med dybe vejrtrækninger, og gør dig én erfaringer rigere i kampen mod angsten.

Desuden er den dosis diazepam også alt for høj :!:

Oxycodone stimulerende? Så har jeg misforstået hvad stimulering er for noget, men okey jeg har også hørt andre sige at Ketamin er stimulerende.

Ingen opioider eller opiater har virket stimulerende på mig, jeg bliver sløv af alle dem, jeg har prøvet. Forskellen er bare mindre og mere sløvende.

Medlem
Brugeravatar

Det er jo relativt, om du så har misforstået eller ej. Ud fra min opfattelse, kører opioider den samme stil, men hvert opioid har sine facetter. Nuvel, kan der være en hårfin grænse. Alligevel synes jeg, at det er rimeligt at betegne det stimulerende, for alle aspektre i stoffets virkning kommer til udtryk i forskellige grader.

Oki doki hvis I siger det:) Har dog aldrig oplevet, at hverken Ketamin eller opioider skulle virke stimulerende. Hvad så med Alkohol, Benzodiazepiner og GHB, er det også stimulerende? Hvis det er, så må Amfetamin vel være sløvende:D

Dedikeret medlem

hejsa Linø!
hvor lœnge har du fået hhv. DZP og Oxy? og i hvilke doseringer..
mvh

Medlem
Brugeravatar

Ø Tripper > Hvad ligger du i ordet stimulerende?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stimulerende betyder omtrent det samme som opkvikkende.

Medlem

Spændene læsning alt sammen men det eneste relevante jeg kan svare til er til STWOD. Det er en to ugers tid har jeg har hygget mig med dem max doser hver for sig er 2x20mg Ox og 1-2 time sener 20mgox igen. Knust aller nasalt begge gange i læbet af en hel dag.
Ellers Fx Idag spiste jeg 50mg dzp under tungen kl11. Nappede 25dzp mere kl 15. Først nu kl18 efter én bajer og en pind mærker jeg lidt. Har aldrig rodet med det før ud over de sidste 2 uger.

Medlem

Har aldrig oplevet andet end smule kløe og lækker buzz på 40mgknust oxi oral og 20 mere 1-2 time senere enten oral knust eller nasal. Kun MEGA hovedepine dagen efter.
Men hvad tænker i er go
Combo til flyveturen for at sove og blivesmærtedækket. Mit mål er ikke et buzz, men det gør ikke noget. Målet er 1søvn og 2 smertedækkensen. Har
Quetapin/seroquel men det virker svært at vågne på. Men ligger inde med 3 melatonin jeg regner med at spise også for jetlag

Okey oplever det bare ikke som opkvikkende eller stimulerende.

Sorry for off-topic linø.

Dedikeret medlem

Hej linø! :)
75mg? er dine dzp købt på gaden? -eller på recept? og jeg går ud fra at du får ondt i skallen af at sniffe dine oxi'er, det gjorde jeg i hvert fald..
hvis jeg var dig, så ville jeg bestemt ikke tage mere end den kombi-dosis du selv nævner.. (men du ved bedst selv hvor din tolerancetærskel går ) du ka vel ta mere hvis du føler smerte?.. -altså jeg mener du ska vel ha noget med til det land du ska til.. spørg din lœge hvilken dosis, og evt kombinering af præperater vedkommende vil foreslå til dine smerter og flyskræk.
mvh stop
& go wknd og rejse når det er 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]