Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har som regel et enkelt gram cola med i lommen, når jeg er i byen eller til events. Hverken mere eller mindre. Skal lige siges, at jeg aldrig går til reelle techno-tramp events, men mere sådan noget mere almindeligt dance- eller musikhalløj ala Grøn Koncert, Sensation, Tiesto i Parken etc.

Der har aldrig været nogen problemer tidligere, men fik et "chok", da jeg sidste år i november var til Armin van Buuren i Ballerup Super Arena. Jeg ved godt, at det er en slags "tramp", men troede egentlig mest det var til lidt mere techno-agtige events, de brugte ressourcer på det. Her gik nogle strissere rundt med hunde udenfor, og der stod civilt klædte folk foran indgangen og tog stikprøver. En gut lige foran mig blev hevet til side, og en politimand med lommelygte ville se, hvad han havde i lommerne.

Det har givet mig lidt noia på fremadrettet, og jeg undrer mig over, hvor almindeligt det egentlig er blevet? Bemærk, at jeg mest går til events/koncerter, hvor "familien Danmark" er til stede og hvor alle typer kommer, og her skulle jeg egentlig mene, det ikke var så normalt med politi ved indgangen.

Har I oplevet rutinetjek til sådan nogle events? Og er i det i så fald "nok", at gemme posen i underbukserne f.eks? Altså hvor meget må de tjekke (med begrundet mistanke altså) ud over de almindelige lommer?

God aften :-D :rocking: :cheers:

Medlem

Jeg tror ikke, du skal være bange for at blive hevet til side og blive visiteret for stoffer i underbukserne. Så skal du ihvertfald se meget synligt påvirket ud og det gør man ikke specielt på kokain i forhold til visse andre stoffer.
Så du skal ikke være nervøs for det, bare gem til det underbukserne :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Op i fars lille skatkammer! Få dem til at gå all in for at finde din djævle pulver!

Medlem

Tak, drenge (selv om jeg nok dropper skatkammeret, Obama) :-D.

Men jeg søger fortsat svar på, om nogen har erfaringer med rutinetjek ved arrangementer, der ikke direkte indbyder til stof-indtagelse (her tænker jeg i modsætning til mere rendyrkede tramper-events, hvor politiet vel ved, at hver anden eller tredje gæst er på et eller andet).

Medlem
Brugeravatar

Jeg var i byen for ikke så længe siden, hvor jeg havde spist en kiks, hvorefter vagterne på diskoteket hiver mig til side, og beder mig tømme mine lommer og derefter ransager mig fra top til tå. Det eneste "Suspicous" jeg havde på mig, var paper og filter. De tager lige lommelygten og lyser mig i øjnene - peger på et skilt hvor der står mistanke af illegale euforiserende stoffer. Jeg har fået 3 måneders karantæne fra diskotekerne i den by.

Jeg er sådan set glad og tilfreds, bare så længe at politiet ikke blev involveret, og så gider jeg heller ikke at tage på diskoteker osv. længere, eftersom jeg snart flipper ud over de pisse stive og poppede mennesker, der ikke laver andet end at komme med slagord og vil slåsse..

Jeg foretrækker "Narko"-Arrangementer på det groveste...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Haustaden skrev:
Jeg foretrækker "Narko"-Arrangementer på det groveste...

Det burde seriøst næsten stå i din signatur. :rocking: :lol:

Medlem
Brugeravatar

Er det en challenge?
Jeg gør det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]