Jeg kunne godt finde på at gøre det, mest af alt for at få tjekket min egenproduktion.
Formålet er ikke en kur som sådan, men bare at løfte mit testniveau lige under den grænse, hvor der ikke sker bivirkninger/shutdown/behov for pct. Jeg har trænet i lang tid, og haft meget disciplin både med træning og kost, helt uden 'snyd'. Og jeg blev ret stor og stærk af det, bænkede 100kg med highreps ^^
Men så her for nylig stoppede jeg jo med suboxonen, og er gået totalt ned i et hul. Har slet ikke trænet og absolut intet spist. Kan se på vægten at jeg har tabt 6kg, kan ikke genkende mig i spejlet, og det påvirker mig rigtig meget psykisk. Jeg tænker derfor at jeg vil lave et comeback (med minimalt brug af hjælpemidler), så jeg kan komme psykisk ovenpå igen af udtrapningen, og komme tilbage i den gode rytme med træningen. Træningen hjælper mig til generel disciplin i hverdagen, som er det der holder mig oppe. Men motivationen er der kun når jeg kan se resultater..
Jeg kan sikkert godt finde en der kan skaffe det hvis jeg spørger til højre og venstre, men vil helst gerne være diskret med det, mest pga. folks fordomme. Tror jeg dropper idéen med test, nu hvor den sandsynligvis er inficeret. Har noget ostarine liggende, det skulle være meget mildt ang. de typiske bivirkninger da det er et SARM. - Og når jeg så har fået styr på rutinen, lægger jeg ostarinen på hylden igen