Gæst12 skrev:
Det ville også blive med en stor bamse hammer fra BR tro mig, har aldrig røvet en tankstation, så hvis det skulle være skulle det foregå på et komisk højt plan.
Problemet er at det er ca 6000 plus mad osv Kæft mand det er bumset det her jeg mangler og har ikke udsigt til en fast indkomst før jeg er færdig med eksamener og regner med jeg dumper men har lyst til at give det et forsøg.
Lige til at blive skør af
Har ikke tænkt mig at låne af nogen så hellere tage et kviklån.
Jeg kender situationen og har været der før. Kunne ikke engang låne 2000kr af kommunen til indskud, så jeg stod til at være hjemløs men de var ligeglade. Og respekterer at du ikke vil spørge venner/familie om hjælp - det kan man bare ikke altid.
Men...!
Du har ikke "tænkt dig at låne af nogen" men du kan heller ikke arbejde for der vil altid være andre mennesker. Du vil ikke søge hjælp hos kommune eller andre steder, ikke tage imod et godt og direkte tilbud personligt fra en helt fremmed bruger eller andet.
For mig lyder det som om at nogen her skal anonymt sende dig penge, så problemet er ovre uden du skal gøre andet end afvise en masse gode idéer.
Selvom kommunen og misbrugscenteret har kastet mig rundt og ikke til at regne med, giver jeg sku ikke bare op. De er der for at hjælpe, hvilket kræver man bare gør en smule selv. Jeg ved ikke hvad der er gået så forfærdeligt galt med kommunen at du ikke vil søge enkeltydelse. Har du truet nogen på livet, brændt afdelingen ned eller wtf?
Og du har ikke overvejet at ringe til udlejer/boligselskab og forklare din situation? De fleste har forståelse for den slags, især hvis du kan dokumentere at du ikke har fået udbetaling af nogen art.
1 spørgsmål jeg er meget nysgerig omkring: Hvorfor spurgte du egentlig om hjælp og hvad havde du forventet?
Held og lykke
mvh