Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

KawN skrev:
Derfor afspejler folks råd herinde ikke altid hvordan Brian i provinsen suger streger hver torsdag, fredag, og lørdag.

Det har du ret i. Forleden så jeg Station 2 i fjernsynet, hvor TV2 fulgte nogle unge mennesker, der gik i byen. Jeg var rystet. De havde ikke den mindste selvkontrol, men fyldte bare i sig af alkohol, hash, kokain, speed, og Ecstasy hele natten igennem. Enorme doser. For eksempel havde et ungt par købt 2 g. Ecstasy, bare til sig selv.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg kan se der er kommet mange svar siden sidst jeg var herinde, og jeg vil selvfølgelig give jer ret, når først peaket begynder at aftage så er der ingen håb om at man kommer derop igen...

Det jeg vil hen på nu er egentligt at af egen opfattelse så bliver det en helt anden virkning... Når jeg kommer ned efter en tur med (alt for meget) får jeg en tilstand hvor jeg "falder i" hvis jeg skulle kunne sætte ord på det??
Jeg når til et punkt hvor jeg simpelthen bare sidder og nyder magien ved musikken som for øvrigt er en af mine favoritter ved stoffet. Når jeg når derud er min hjerne også ved at være så godt og grundigt brændt at jeg er næsten helt tom i hovedet? :D
Jeg lider af ADHD så mit hoved er godt og grundigt rodet til dagligt, den ene tanke fører til den anden konstant.
Så at side der tom i hovedet og nyde noget trance med en joint i kæften med en krop der kører automatisk med hver eneste led i takt til musikken er en vild oplevelse... IMO.
:peace:

Medlem
Brugeravatar

Et MDMA-trip er ikke noget som helst værd, hvis du ikke har mulighed for at gøre det med andre.
Hvis du er så pisse brændt at eneste du fatter, er dit eget hoved der cirkulere så er det ikke et fedt trip.
Hvis du indtager mindst 500mg hvergang så har du måske også misforstået tollerance-effekten som er ret logisk.
Hvis du tager over den foreslåede mængde, så skader du også din hjerne langt mere !
Jeg vejer ca 60 kg og 150mg kan få mig godt knast i mindst 6-8 timer, men jeg har også mindst en pause på 3 måneder mellem hver gang.
Har også mødt mange mennesker der tager langt over den foreslåede dose, men det er ikke mit problem om 10 år.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]