Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Flunitrazolam
Junior medlem

Meget ny RC - nogle med erfaringer ?

Medlem

Flunitrazolam er netop blevet tilgængeligt i Europæiske vendorer.

Tilbydes i 0,25 mg tabletter. Jeg er meget spændt på at se hvad folk siger omkring denne benzo, når vi begynder at se de første erfaringer.

Medlem
Brugeravatar

Kigger man på strukturen ser det ud til, at være bomben for den rekreative benzo popper :eyes:
Om det gør sig gældende i praksis bliver spændende at høre om, ja.. Hvis nogen kaster sig ud i, at eksperimentere (velvidende om RC´s og deres forudsætninger) så vær ekstra omhyggelig med at få afvejet/afmålt dosis!

Medlem

På baggrund af strukturen har der været spekulationer om, at Flunitrazolam skulle være fire gange så potent som Clonazolam. Jeg sætter dog på at vi vil se en potens der er tæt på at være ens eller i hvert fald at 0,25 mg Flunitrazolam er lig med 0,5 mg Clonazolam.

Så en potentiel uhyggelig potent og rekreationel benzo.

Medlem

Ja, den har været omtalt længe. Men som sagt er den nu tilgængelig fra europæiske vendorer for første gang i tabeletter á 0,25 mg og svenske sider er notoriske for at overdoserer deres piller (de havde blandt andet 1 mg Clonazolam og Flubromazolam piller), så 0,25 mg kan vise sig at være meget stærkt.

Hvis jeg forstod mit svensk ret så jeg med en, der havde taget 0,125 mg Flunitrazolam og sammenlignede dette med at have taget 6-7 2 mg Diclazepam.

Medlem

Mr. Gone skrev:
Jep den ser lovende ud, men har også været omtalt et par år rundt på nettet.
Jeg prøver den helt sikkert før eller senere (det bli'r nok senere).

Senere er nok et godt valg - Jeg skal i hvert fald se nogle trip rapports før jeg tager en :lol:

Har ikke brug for flere benzo :stop: episoder :P

Medlem

Så har jeg modtaget mine Flunitrazolam. Det er faktisk nærmest umuligt at se forskel på dem og 2 mg Rivotril.
Billede

Hver tablet indeholder 500 ug. Jeg har startet med en og hvis jeg ikke føler noget efter et par timer tilføjer jeg 125 ug af gangen.

Dedikeret medlem

Kunne også godt tænke mig at høre lidt mere om hvor potente de er og om de er så rekreative som folk skriver?

Medlem
Brugeravatar

Nitrat>
Hvornår kommer der feedback fra dig? Er lidt i tvivl om det er et tegn på, at substansen er kedelig og tfra dit point of view, det rene tidsspild, eller om man skal være bekymret for, at du er blevet blæst af helvede til? :shock: :evil: :lol:

Medlem

Jeg mistede i hvert fald hukommelsen fra den aften. Det har den der farlige tiltrækning, hvor man har lyst til hele tiden lige at tage en mere.

Der er ingen tvivl om at de er potent, og det virkelig farlige ved dem er, at du tror du er helt nede på jorden og upåvirket. I virkeligheden ser du helt ramt ud. Havde en ven der kom og der sagde "Hvad fanden har du taget" som det første da han kom ind af døren.

Jeg skal lige have et par dage uden min clonazepam of Etizolam for at kunne vurdere den rekreationelle værd, da de to sammen er ekstremt rekreationelle for mig. Men jeg har haft et par gode aftener.

Men den pointe jeg vil efterlade med denne post er, det her er en af de benzo'er, hvor du tror alt er under kontrol. I virkeligheden ligner du en hjemløs stofmisbruger. Men har en lyst til at redosere hele tiden. Pas på dem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
nitrat skrev:
Havde en ven der kom og der sagde "Hvad fanden har du taget" som det første da han kom ind af døren.

Hahahaha :lol:

Det giver altid sådan noget helt bestemt velvære når man tror at man er helt upåvirket, lige indtil en ven kommer ind af døren og siger ovenstående som det første :D

Medlem

Jep, og jeg havde siddet i 5 timer og skrevet paper, heldigvis vidste det sig dagen efter at kvaliteten var fin. Men jeg kan huske at min finger motorik var meget dårligt så jeg lavede utallige tastefejl.

I forhold til om det er euforisk, så skal jeg som sagt lige have clearet min krop. Jeg har ikke taget en pille og puttet i vand for at se om det er vandopløseligt. Jeg håber SÅ MEGET at det ikke er. Men desværre er kemien i mod mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]