Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 19:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej venner.

Har simpelhen ikke kunne finde det rette forum at poste den i, så den endte her!

Sagen er den at vi er 3 friske gutter som skal en tur i sommerhus i det svenske. Det er blevet lidt af en tradition at vi tager en årlig svampetur oppe i de svenske skove.

Men!!! Sverige har jo indført grænsekontrol, og det giver mig en anelse paranoia, over hvad denne indebærer.

Snakker vi med hunde og hele baduljen, eller er det bare en politimand med blød hat som smiler sødt og vinker efter man har vist sit kørekort?

Kan man have +6 gram svampe, og nok også 10+ gram hash med uden at frygte det helt store?

Håber på lidt hjælp her ;-) mange tak

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Kan man have +6 gram svampe, og nok også 10+ gram hash med uden at frygte det helt store?

Det kommer desværre nok mest an på din/jeres hudfarve vil jeg tro.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Selv hvis du joker med at du har to flygtninge til at ligge gemt nede under kufferterne i bagagerummet tjekker de dig ikke.
Har testet ovenstående :mrgreen:

Dog er det jo smugling. Så spørgsmålet er om ikke I alle tre skal se hvor møj I hver især kan have i fars lille skatkammer. :nus:

Er det ok i forhold til Psykedelias regler, at snakke om smugling? Der står godt nok ikke noget om det, men hvis jeg husker rigtigt, var der en anden tråd for lang tid siden, der blev låst af samme årsag.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg kan ikke se det under nye regelsæt, men er ret sikker på, det var forbudt i det tidligere sæt regler. Mon det er blevet ændret efter site-overhaul? Det må en admin svare på.

Nej det var også det jeg tænkte Stjerne. Måske det er ok, i forhold til det nye regelsæt.

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg har oplevet hundepatrulje i øresundstoget en enkelt gang. Og det var før grænsekontrollen blev indført. Ved jo så ikke om det var normal stikprøve eller om de ledte efter noget bestemt. Jeg havde LSD med så jeg blev en anelse paranoid. Meeen jeg vidste at det ikke lugter såe, det gik jo fint.
Den nye grænsekontrol har ikke haft hunde med de gange jeg har været ovre, hvilket er ca. en håndfuld gange. Men det er jo også som udgangspunkt kun identitets/pas-kontrol.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Ø Tripper, indtil videre handler om tråden mere om risikoen ved at gøre det, i modsætning til specifikke måder at gøre det på. Så længe den bliver på den måde tror jeg ikke det er et problem.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Ok cool Bubber :) Men det var også lidt mere ideen om skattekammeret, som jeg var i tvivl om. Men så er alt som det skal være :)

Stodder
Brugeravatar

Jeg har kørt over broen 3 gange inden for de sidste 2 mdr. i forbindelse med arbejde og der tog de kun et hurtigt kig på kørekortet før de sendte mig videre.
Jeg tror det som altid er et spørgsmål om ikke at ligne nogle der har narko og så være tilpas hvid i huden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh.
Jeg var på svampe i Sverige sidste måned, og der sendte jeg dem i forvejen med posten. Hvis du også har mulighed for det, vil jeg anbefale at gøre det. Dog valgte jeg ikke at sende 10 g. hash med, for at lugten ikke skulle tiltrække opmærksomhed, så den tog jeg med i rygsækken. Vi kørte over i bil, og en panser tjekkede hurtigt pas og kørekort, og kastede et enkelt blik ind i kabinen; det tog vel en 30 sekunder. Men vi er også alle lyse i huden ... Anyway, held og lykke og hav et fedt trip.

Dedikeret medlem

Jeg har nu ikke haft success med at sende ting til sverige, har selv taget turen et par gange og jeg må indrømme at det ikke er det værd.

Medlem
Brugeravatar

Så dine ting blev altså opsnappet i tolden? Må jeg spørge, hvad det var?

Dedikeret medlem

Big Jake skrev:

Det gjorde de ikke, men det har været tæt på et par enkelte gange, både i tog og bil. Er ikke sikker på vi må snakke om sådanne ting så uddyber ikke :P

Tingene med posten blev taget dog.

Medlem
Brugeravatar

sicris skrev:
Big Jake skrev:

Det gjorde de ikke, men det har været tæt på et par enkelte gange, både i tog og bil. Er ikke sikker på vi må snakke om sådanne ting så uddyber ikke :P

Neder! Men jeg tænker, at svampe nok slipper lettere igennem end andet knirk, fordi hundene ikke er trænede til at gå efter dem. Men hvis de gennemlyser pakken/brevet, så er det vel sket ...

Insane psychedelia user!

Pas på med narko til sverige!

Jeg havde en 'ligeglad' periode. De havde hunde, som de så tit har til sverige. De fandt ikke det hash, som hundene reagerede på. Men de fandt tilgengæld mine 10sbutex tabletter. Det kostede til gengæld 10000kr.

Jeg har kke betalt dem endnu. men pas lidt på med det.

Min kæreste fik lov til at sidde i malmø, i 4timer, uden nogen anelse om hvornår jeg skulle løslades. Og det var pga 10subutex. Tjalden fandt de ikke.

Medlem
Brugeravatar

Røvkussen skrev:
Pas på med narko til sverige!

Jeg havde en 'ligeglad' periode. De havde hunde, som de så tit har til sverige. De fandt ikke det hash, som hundene reagerede på. Men de fandt tilgengæld mine 10sbutex tabletter. Det kostede til gengæld 10000kr.

Jeg har kke betalt dem endnu. men pas lidt på med det.

Min kæreste fik lov til at sidde i malmø, i 4timer, uden nogen anelse om hvornår jeg skulle løslades. Og det var pga 10subutex. Tjalden fandt de ikke.

Hold da kæft, de er vilde i hovedet hinsidans. Jeg burde måske passe lidt mere på. Mht. bøden kan de vel ikke inddrive den herovre, vel?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
En kammerat fik for nyligt en bøde på 3000 kr. for 2 gram på vej til Sverige. Han måtte have tøjet af og hans kadaver blev gennemsøgt af en ældre herre. :rocking:

Dedikeret medlem

Big Jake skrev:
sicris skrev:
Big Jake skrev:

Neder! Men jeg tænker, at svampe nok slipper lettere igennem end andet knirk, fordi hundene ikke er trænede til at gå efter dem. Men hvis de gennemlyser pakken/brevet, så er det vel sket ...

Det som ikke kom igennem posten var skunk/hash i en meget proffesionelt pakket facon, men jeg så et par udsendelser fra sverige angående alt det her dnm post og du skal være fandens heldig for at noget slipper igennem, alt post bliver gennemlyst og checket med hund, ihvertfald alt hvad der kommer udenlands. Jeg har stor success med at bestille fra en svensk only side, deres post er ca ligeså sloppy som post dk er ihvertfald indenrigs.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]