Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Hej højtærede psychedelia brugere.

Jeg og en kammerrat skal tage afsked her til sommer, hvor han skal til udlandet i en længere periode. Dertil skal det selvfølgelig fejres med manner.

Vi har begge erfaring med LSD, meskalin og svampe, dog hvert for sig og med både gode og dårlige oplevelser.

De oplevelser med meskalin vi har prøvet, har alle gange været med et indkogt ekstrakt, så vi har endnu ingen ide om de dosis forhold vi har prøvet, andet end grove estimater (200 - 600 mg). Til denne gang har jeg dog gjort lidt mere ud af det i form af et A/B ekstrakt + acetone vaks og står nu tilbage med 500 mg meskalin (muligvis lidt alkoider).
Fordelt på 2 personer er det kun 250 mg pr. person, hvilket jeg kan finde frem til er en svag til moderat dosis af meskalin

Har undersøgt hvad der går godt hånd i hånd med meskalin og mange henviser til LSD.

Det vi så har overvejet er at tage en dråbe LSD sammen med meskalinen. Erfaringen siger mig at LDS'en vil sparke ind efter 1-2 timer og meskalinen 2 - 4 timer.

Mit spørgsmål lyder egentligt på om der er nogle herinde, som har prøvet denne kombo eller ligende og om i vil dele ud af disse oplevelser.
Hvis andre har nogle indskydelser, er i mere end velkommende til at smide en kommentar.

Mvh Xenofanes :)

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Stodder
Brugeravatar

Jeg har ikke prøvet at kombinere med LSD, men med svampe.

Jeg havde lavet et ekstrakt af kaktus og syntes ikke rigtig det virkede. Derfor tog jeg 1,5 g cubensis oveni og så skal jeg lige love for at jeg blev skudt afsted. Mit til dato vildeste trip.
Denne kombo havde en meget kraftig synergi, så jeg kunne også forestille mig at det samme vil være tilfældet med LSD.

Jeg har prøvet at spise 400mg Meskalin HCL, og 1g Spids Nøgenhat. Jeg er ikke sikker på, at jeg overhovedet kunne mærke Svampene, så jeg endte med at ryge DMT oveni.

Jeg spiste Svampene ca. 5-6 timer inde i Meskalin trippet, så det kan være fordi, at jeg har opbygget krydstolerance. Normalt har jeg også en høj tolerance overfor Psilocybin, og kan faktisk ikke rigtig mærke op til næsten 2g SN i sig selv. Jeg forventede do en synergi effekt imellem Meskalin og Psilocybin, derfor tog jeg kun et gram SN.

Jeg kunne forestille mig, at det ville køre noget bedre med LSD og Meskalin, pga de nogenlunde lige lange virkningstider. Hvis det var mig, ville jeg tage LSD´en ca 2 timer efter Meskalinen, pga det lange comeup og lidt længere virkningstid af Meskalin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har lidt svært ved at forholde mig til jeres begreb af "synergi", er det noget i vil uddybe?
Snakker vi vildt tankespind, vilde hallunisationer, måske begge, blev det for meget etc? :)

leaf skrev:
Jeg havde lavet et ekstrakt af kaktus og syntes ikke rigtig det virkede. Derfor tog jeg 1,5 g cubensis oveni og så skal jeg lige love for at jeg blev skudt afsted. Mit til dato vildeste trip.
Denne kombo havde en meget kraftig synergi, så jeg kunne også forestille mig at det samme vil være tilfældet med LSD.

Kan du huske hvilken dosis meskalin du indtog?

Mr. Gone skrev:
Træd varsomt! :D

Derfor jeg lige ville spøger nogle erfarende til råds angående blandinger ;)

Ø Tripperen! skrev:
Jeg kunne forestille mig, at det ville køre noget bedre med LSD og Meskalin, pga de nogenlunde lige lange virkningstider. Hvis det var mig, ville jeg tage LSD´en ca 2 timer efter Meskalinen, pga det lange comeup og lidt længere virkningstid af Meskalin.

Ville de to substanser ikke peake på en og samme tid og muligvis gøre det mere uoverskueligt?
Hvad ville fordelen være ved din fremgang, frem for den jeg smed i starten af indlægget? :)

Er lidt spændt på denne kombo, da, hvis jeg skal definere de to fra hinanden, LSD er mere metallisk og meskalin er mere mellow i trippet.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...

Altså vil du dosere begge samtidigt?
De to gange jeg har taget Meskalin, har det peaket på 8-10 time og LSD peaker allerede efter 3-5 timer. Derfor vil det være meget svært, at få dem til at peake samtidigt. Og Meskalinen varer lidt længere end LSD. Derfor ville jeg tage LSD´en ca 2 måske 3 timer efter Meskalin´en. Så ville peakene være tættere på hinanden, hvilket jeg ville foretrække.
Er det ikke meningen, at få peakene så tæt som muligt hinanden, så det bliver så kraftigt som muligt, nu når Meskalin´en ikke er nok i sig selv? Eller tænker du, at det vil blive for uoverskueligt? Så ville jeg bare tage mindre LSD, hvis det er.

Men det lyder som et spændende eksperiment, som jeg glæder mig til at høre mere om. Hvornår skal det ske?
Som du siger, er LSD mere metallisk og syntetisk i trippet, i forhold til Meskalin der har et mere naturligt flow og er mere mellow. Jeg tror, det kan blive en fed kombination.
Jeg ved ikke, om du har erfaring med dissociativer, men det er den rene drøm, at tage Ketamin på vej ned af et Meskalin trip. Jeg har aldrig oplevet noget så behageligt og healende som det trip.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Altså vil du dosere begge samtidigt?
De to gange jeg har taget Meskalin, har det peaket på 8-10 time og LSD peaker allerede efter 3-5 timer. Derfor vil det være meget svært, at få dem til at peake samtidigt. Og Meskalinen varer lidt længere end LSD. Derfor ville jeg tage LSD´en ca 2 måske 3 timer efter Meskalin´en. Så ville peakene være tættere på hinanden, hvilket jeg ville foretrække.
Er det ikke meningen, at få peakene så tæt som muligt hinanden, så det bliver så kraftigt som muligt, nu når Meskalin´en ikke er nok i sig selv? Eller tænker du, at det vil blive for uoverskueligt? Så ville jeg bare tage mindre LSD, hvis det er.

Men det lyder som et spændende eksperiment, som jeg glæder mig til at høre mere om. Hvornår skal det ske?
Som du siger, er LSD mere metallisk og syntetisk i trippet, i forhold til Meskalin der har et mere naturligt flow og er mere mellow. Jeg tror, det kan blive en fed kombination.
Jeg ved ikke, om du har erfaring med dissociativer, men det er den rene drøm, at tage Ketamin på vej ned af et Meskalin trip. Jeg har aldrig oplevet noget så behageligt og healende som det trip.

Det var noget senere dit peak indtraf ift. de gange jeg har leget med meskalin, der har det peaket mellem 4-6 time.
Men jo det er vel faktisk ideen at det skal peake nogenlunde samenitidigt, så trippet blev mere intens. Har dog været lidt bekymret for om det skulle blive i overkanten af hvad der kunne styres.
Tager dit forslag med i overvejelserne, da der er logik i din tankegang :)

Trippet er planlagt i starten af juli og jeg vil selvfølgelig vende tilbage med så meget indformation som muligt. Måske en trip rapport, selv om de er pokkers svære at beskrive på ord.

Desværre har jeg aldrig haft mulighed for at lege med Ketamin, men tror også jeg vil vente med at kombinere det til en gang jeg har prøvet det for sig selv.

Mr. Gone skrev:
Det var en overvældende, overlappende tankestrøm, en intens mental rutchebane, umulig at finde hoved og hale i. En pludselig ego-død som følge af intense visuals der blokerede mit åbenøjede syn. Blev fortalt af min kæreste at hun så mine pupiller skifte størrelse flere gange i sekundet, på samme måde som mine tanker strømmede.
Det skal siges de 25 mg 2C-B blev indtaget rektalt, og der er virkningen noget kraftigere pr. mg.

Den synergi var bare en forstærkelse af alle aspekter af stofferne hver især.

Puha, har prøvet det med at visualerne blokerede mit synsfelt en gang og der gik jeg i panik, da jeg troede jeg var blevet blind. Prøvede og få mine kontaktlinser ud og bum alt for mange visualer og jeg troede jeg havade gravet mine øjne ud :P
Det lyder dog som et lækkert trip og håber også at den metalliske følelse LSD'en bidrager med bliver overvundet af det mere bløde trip meskalinen giver for sig selv :)

Stodder
Brugeravatar

Xenofanes skrev:
Kan du huske hvilken dosis meskalin du indtog?

Det var et kaktus ekstrakt så kender ikke den præcise dosis, men vil gætte på 200-250 mg ud fra efterfølgende eksperimenter med ren mescalin HCl.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg takker :)

Vender tilbage med hvordan turen gik, når den tid kommer :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I morgen er det dagen hvori jeg og en kammerrat skal teste kombinationen af meskalin og LSD af.

Har fået oplyst at LSD'en ligger på 150 mcg/dose og vi hver indtager omkring 250-300 mg meskalin oveni.
Planen lyder på at indtage meskalinen, vente 30-60 minutter, for så at indtage LSD'en. Denne fremgang fandt jeg frem til at skulle være god, gennem andres anbefalinger på nettet.
Vi han desværre ikke fundet frem til hvor meget vi skal forventet af disse doser andet end stærke visualer og en meget klar tankegang.

Vi har anskaffet frisk frugt, lavet smoothies og klargjort pizza til hurtig tilberedning, hvis sulten skulle komme.

Nogle indskyldelser eller andet som kunne være nice at have med? :)

Stodder
Brugeravatar

Xenofanes skrev:
... stærke visualer og en meget klar tankegang.

Da jeg kombinerede meskalin og svampe oplevede jeg stærke visuals og auditive forvrængninger, men meget klar tankegang havde jeg absolut ikke. Jeg var pænt forvirret i perioder og meget glad for at jeg havde en tripsitter :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan kun sige trippet var som et eventyr.

Vi indtog 200 mg meskalin omkring klokken 20.00, hvorefter vi gik en tur. Omkring 30 minutter på vores gåtur indtog vi de første 150 mcg LSD og ingen 75 mcg efter 60 minutter. De første syns forstyrrelser kom en time efter vi havde indtage meskalinen.
De klassiske bløde bevægelser meksalinen bidrager med var klart gennemtrængene og den hårde kant fra LSD'en var ikke rigtig til stede på noget tidspunkt.

Vi vender hjem fra gåturen omkring 21.30 og er i min lejlighed i omkring 30 minutter før jeg vil ud og gå en tur igen. Alting var ekstremt fasinerende, smukt og undeholdende at kigge på. Har fundet ud af at vand med en svag reflektion af lys er noget man virkelig kan fordybe sige i!
Vi vandrede rundt i omkring 2 timer og nærstuderede mit område, vi har sikkert været sjove at se på for udefrakommende :P

Da vi kommer tilbage tog vi hver en streg kokain som virkelig satte en dæmper på visualerne, men lod dybden stadig være ekstremt fremtrædende.
Vil tro de stærkeste visualer var tilstede de første 4-6 timer, hvor de dæmpede ud til en behagelig glød i baggrunden.

Vi røg en smule hash, som jeg desværre fortrød, da alting blev meget forvirrende og træls - intet i nærheden af et badtrip, men kunne godt have været foruden.

Vil sige trippet var meget mildt i tankespindet, men med nogle dejlig visualer. Til dato nok det mest behagelig trip jeg har prøvet og kun anbefalelses værdig!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]