Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 22:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Østrig
På fredag har jeg planer om at købe ind til Roskilde. Er det stadig muligt at købe derinde uden at blive snuppet af politiet? Har normalt aldrig haft nogle problemer, selv når politiet var til stede udenfor, men med nyhederne nu, bliver jeg en anelse bekymret.

Site Webmaster
Brugeravatar

https://www.facebook.com/RazziaChristiania

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Uffe Elbæk skrev:
https://www.facebook.com/RazziaChristiania

Jo, det jo svært at forstå situationen udfra nogle rapporter - det ligner samme slags rapporter som altid. Håbede nogle havde nogle personlige erfaringer - eller måske kan sammenligne med for eksempel for et år siden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Men du kan ud fra den der facebook side se, hvor der er politi.
Jeg går ud fra, at hvis der kommer endnu et raid derinde, så bliver det nok også smidt på den side der. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Der blev anholdt 18 personer under det store raid. Går udfra det var pushere eller andre der er medvirkende til salget. Til det andet raid, blev ingen anholdt. Har ikke set noget om bøder til sådan nogen som dig og mig. Men man ved aldrig hvornår de skifter strategi, og der er da nok en større risiko ligenu. Statistisk set, er der lav risiko for at ligenetop dig bliver nuppet. Derfor kan det dog sagtens ske. Tag dine forholdsregler! Hvis du ligner en gangster/hiphopper/hippie/en politiet ville tænke kunne finde på at ryge hash, så lån noget tøj af din ven fra CBS eller gå i føtex og køb noget casual. Tag bussen istedet for metroen. Og hvis du går forbi politiet så opfør dig, som om du var uskyldig. Dem jeg kender, der har taget deres forholdsregler, er aldrig blevet nuppet. Kender kun en der er blevet taget derinde, og han lod være med at lytte til en der gav ham heads up om deres tilstedeværelse.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Der bliver NÆSTEN altid solgt derinde. Efter politiet er skredet, plejer der ikke at gå mere end et par timer før, boderne er oppe igen. Du kan næsten være sikker på, at der stadig er en enkelt bod eller to åbent, selv kl. 3 om natten juleaften.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh.
De har stået og knaldet folk nede ved kanalen næsten hver dag siden rydningen, og det bliver nok ikke bedre før Roskilde begynder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg har været derinde et par gange om aftenen. En gang efter det første raid og en gang efter det andet. Der var intet at se mht politi. Boderne er allerede oppe at stå igen.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebronx
Citat:
Big Jake:
De har stået og knaldet folk nede ved kanalen næsten hver dag siden rydningen, og det bliver nok ikke bedre før Roskilde begynder.

Ifølge deres facebookside (Uffe Elbæks indlæg længere oppe) har der været ret meget politi i området, især i civil. Dog har jeg selv været derinde to gange siden det store raid. Den ene gang var på selve aftenen, hvor jeg ikke følte mig synderligt udsat. Den anden gang var nogle dage efter, hvor jeg var lidt mere påpasselig da pressen netop havde skrevet at politiet havde været derude igen. Men hvis jeg havde behovet ville jeg have det fint med at tage derud igen allerede. :)

Citat:
Hector Salamanca:
Tag dine forholdsregler! Hvis du ligner en gangster/hiphopper/hippie/en politiet ville tænke kunne finde på at ryge hash, så lån noget tøj af din ven fra CBS eller gå i føtex og køb noget casual. Tag bussen istedet for metroen. Og hvis du går forbi politiet så opfør dig, som om du var uskyldig. Dem jeg kender, der har taget deres forholdsregler, er aldrig blevet nuppet. Kender kun en der er blevet taget derinde, og han lod være med at lytte til en der gav ham heads up om deres tilstedeværelse.

^Enig! Du kan gøre mange ting for at mindske risikoen. Især ved at tage 9A, som går omme fra indgangen ved Refshalevej, eller hvis man har mulighed for det: cykle. Jeg cykler oftest når jeg tager derud, og har efterhånden fået for vane at tage ruten ned af Prinsessegade oppe fra Torvegade/Christianshavns torv. På den måde kan jeg spejde ned af alle sidegader og derved danne mig en idé om hvilken vej jeg skal tage hjem. :wink:

Dog er der et minus fra mine to sidste besøg derude: kvaliteten af deres skunk er for ringe. Den er ikke ordentlig tørret og ligner, lugter og påvirker mig i samme grad som pot. :?
Jeg mistænker at det har noget med raiden at gøre, men jeg ved det ærlig talt ikke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]