Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 22:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej jeg bliver student imorgen og planlægger derefter sammen med nogle venner at tage 2cb og MDMA sammen, da jeg har hørt det skulle være en god combo.
Vi tager måske på klub, men ellers bare bar eller fjoller rundt udenfor.
Hvad ville i foreslå som dose til mig der vejer 66 kg og er 185 cm høj? Og bør jeg tage 2cb en time før måske? eller på samme tid?

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hvis I skal på klub ville jeg ikke lave den blanding. Det ville jeg egentlig heller ikke om du så ikke skulle på klub. Du bliver voldsomt påvirket af den kombi. En ting er så risikoen for, at du kan blive overvældet eller få det dårligt. Men mere vigtigt er, at du slet ikke vil kunne skjule, at du tripper ballz. Og er det et fedt billede af en selv at efterlade sine gym-kammerater og veninder?

Jeg er hvertfald personligt træt af det billede af mig, jeg har efterladt mine kammerater fra dengang med. Ville drikke mig i hegnet med de andre, hvis jeg var dig, og gemme blæseren til en anden gang. Og hvis du skal blæse, så bare holde mig til MDMAen. Jeg ved, at der er tendens herinde til at tale 2c-b ned, men det er altså et stof med en ret så markant psykedelisk virkning, og man skal passe på med setting. Et crowded lokale med berusede mennesker er ikke de optimale forhold at trippe i.

Nyd det og held og lykke, hvad end du finder ud af.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Ville gemme det til en hyggelig aften hjemme med nogle gode venner..

Ved ikke med dose.

men Jeg ville klart tage Mdma'en først og vente med 2cb efter du har peaket på dit mdma.

Husk at holde din 2cb dose lav, da det helt klart vil blive forstærket af dit mdma,

Da jeg tog 2cb med mdma, plejede 2cb'en at give mig et slags peak tilbage i mit mdma trip

Jeg ville også lægge ud med MDMA´en, hvis det nu skulle være. Her er en rapport af min eneste erfaring med den kombination: https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 38&t=51809

Men jeg ville heller ikke tage 2c-b, i sådan nogle sociale settings, da jeg synes, det er et lidt nederen stof. Det giver virkelig influenza symptomer på comeup, og rastløsheden og spændingerne i kroppen er virkelig ubehagelige. Imo er 2c-b og Ketamin en noget federe kombination, end 2c-b og MDMA. Men det bliver kan virkelig knokle påvirket af, og kan slet ikke fungere socialt.

Medlem

Jeg har prøvet at tage 14 mg og 12 mg i byen før, angående 2cb. 14 havde jeg meget milde visuelle forandringer, og 12 havde jeg ikke visuelle forandringer, men blev mere mindful og tiden føltes som om den gik lidt langsommere fordi det var psykedelisk og jeg oplevede mere.
Tror i hvis jeg nu tager 110 mg mdma og 8-10 mg 2cb at det ville gøre godt for mdma oplevelsen?
Lige nu planlægger jeg at tage 100-110 mg mdma og 8-10 mg 2cb på samme tid, eller 2cb en halv time til en time før, og så regner jeg med en enkelt redose mdma på 50 mg 1.5 time senere end den første dose mdma.

Hvordan lyder det? ville det være dumt?

Medlem

Hvis nogle nu er nysgerrige, så prøvede jeg med 110 mg MDMA og 10 mg 2CB på samme tid kl. 22:22 og kunne mærke det ordentligt kl. 23:25 cirka.
Kl. 01:19 tog jeg 55 mg redose, hvilket nok var lidt for sent, men kunne ikke få det før :)
Det var en rigtig sjov aften og det var nice at danse og snakke med venner, og så kæderøg jeg en del, hvilket jeg tit ender med da det er så rart på mdma :)
Jeg prøvede også 20 minutters loving kindness/compassion meditation et tidspunkt på aftenen hvilket var virkelig rart, og klart kan anbefales :)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
xXguitarsenXx skrev:
Jeg prøvede også 20 minutters loving kindness/compassion meditation et tidspunkt på aftenen hvilket var virkelig rart, og klart kan anbefales :)

Det er en god oplevelse om man roller eller ej, og noget alle burde prøve at gøre dagligt i en måned. :) skøn meditation

Godt, at I fik en god tur. Pas på hinanden, og tillykke med huen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]