Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej allesammen.

Jeg tager cola et par gange om måneden, og benytter mig af en enkelt vendor som regel. Men når han ikke svarer, så har jeg en backup. Begge leverer cola et sted mellem mellemklassen og gode varer til 8-900 kr grammet, og jeg er som regel godt tilfreds. Især når man sammenligner med hvad jeg ellers har smagt gennem tiden, hvis man har været desperat og købt af en gadesælger i en koger.

Denne gang har jeg så fået noget, som er lidt klæbrigt/vådt i det. Det er kommet i små klumper, som jeg selv skal cutte ud til pulver, og det virker egentlig som forventet. Men det virker som sagt lidt vådt, fugtigt eller lignende, så når man cutter det ud, er det lidt mere "grødet" end normalt pulver-konsistens.

Selvfølgelig er der nok noget cut-halløj i lidt af det, da det jo ikke just er kommet direkte fra røven af en n....., men har nogen en ide om, hvad det kan skyldes?

Min egen teori er, at vendor har haft det gemt i fryseren, så det på den måde er blevet lidt "vådt", for hvis jeg sætter posen under en varm lampe noget tid, så bliver colaen mere stivnet og kan bedre cuttes ud i reelt pulver. Men måske er jeg helt galt på den.

Koalabjørnen - har du mon et bud?

Møz :eyes: :shock: :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan det ikke bare være cuttet med vand? Det er normalt for amfetamin, men mon ikke der ind i mellem også er nogle der gør det med kokain?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det sker
Københavnerdrengen skrev:
Hej allesammen.

Jeg tager cola et par gange om måneden, og benytter mig af en enkelt vendor som regel. Men når han ikke svarer, så har jeg en backup. Begge leverer cola et sted mellem mellemklassen og gode varer til 8-900 kr grammet, og jeg er som regel godt tilfreds. Især når man sammenligner med hvad jeg ellers har smagt gennem tiden, hvis man har været desperat og købt af en gadesælger i en koger.

Denne gang har jeg så fået noget, som er lidt klæbrigt/vådt i det. Det er kommet i små klumper, som jeg selv skal cutte ud til pulver, og det virker egentlig som forventet. Men det virker som sagt lidt vådt, fugtigt eller lignende, så når man cutter det ud, er det lidt mere "grødet" end normalt pulver-konsistens.

Selvfølgelig er der nok noget cut-halløj i lidt af det, da det jo ikke just er kommet direkte fra røven af en n....., men har nogen en ide om, hvad det kan skyldes?

Min egen teori er, at vendor har haft det gemt i fryseren, så det på den måde er blevet lidt "vådt", for hvis jeg sætter posen under en varm lampe noget tid, så bliver colaen mere stivnet og kan bedre cuttes ud i reelt pulver. Men måske er jeg helt galt på den.

Har også fået en omgang cola der er lige præcis som du beskriver det, jeg har også en teori om det måske har ligget i fryseren og suget lidt fugt. men det virker det pis!!! :rocking:

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Københavnerdrengen skrev:

Jeg har også selv flere gange oplevet kokain, der konsistens mæssigt mindede mest om en halvtør "marcipan amfetamin", der passer præcis på din beskrivelse.

Kokain er EKSTREMT opløseligt i vand, og har derfor også en stor tendens til at suge fugten fra luften. Jeg lavede engang et lille eksperiment hvor jeg i løbet af en dag åndede 4-5 gange ned i en grampose med kokain, hvorefter jeg straks lukkede den igen, for at se om det ville gå fra et fast tørstof til, en blødere substans. Og rigtigt nok trak det så meget fugt til sig, at man sagtens kunne mase det ud mellem fingrene og efterfølgende kunne hakke det fint ud, hælde op i posen igen og med lethed presse sammen til en klump igen, grundet fugtigheden.

Så fugt kan sagtens have en rolle at spille her.

Dog vil jeg ikke tro at fugten kommer fra en fryser, da køleribberne og kølerørene i fryseren, har det med at tiltrække fugten fra luften der kommer ind når lågen åbnes (derfor der med tiden altid opbygger sig irriterende mængder af is, som man på et tidspunkt bliver nød til at fjerne), og en lukket pølsemandspose der bliver smidt i fryseren tillader ikke fugt at komme ind, helt så let.

En anden teori kunne være at der et sted højere oppe i dealer kæden, bliver tilsat en lille smule Benzin, Diesel eller Petroleum, for at give det den karakteristiske lugt som mange af os kender. Og som i virkeligheden slet ikke burde være til stede hos kokain HCl som slutprodukt, da det kun bruges i startfasen, inden kokain overhovedet bliver til kokain base.

Dette kunne også bekræfte nogle af de, dog få, men eksisterende udsagn, man har hørt om kokain der kunne brænde.

Men igen... Der er mange tosser derude, der cutter med det ene eller det andet, så det er ikke til at sige med sikkerhed :lol:

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Medlem

Har du opbevaret din cocain i en zippet zip bag? Hvis den har været lukket, vil eventuelt fugt ikke kunne fordampe for kokainen. Har du opbevaret det i papir eller lignende burde det blive tørt, hvis det skulle være fordi det af den ene eller anden årsag er kommet i kontakt med fugt.

Kokain opbeveret i en fryser bør ikke resultuerer i fugtigt kokain på sigt - medmindre kokainen ikke har haft mulighed for at fordampe fugten, der måtte opstå i forbindelse med en eventuel optøning.

Medlem

Jeg tror, du rammer hovedet på sømmet her, Koala, for når jeg cutter klumperne ud, så lugter (dufter om man vil) det faktisk lidt af diesel. Det lyder jo ikke så godt, hvis det kun er gjort for at snyde med lugten, men det virker, som det skal, så der er ikke noget at klage over dér. Det er bare lidt irriterende, at det er så "vådt", fordi pulverkonsistensen bliver grødet ved cutning, og det nærmest klæbrer fast til sniffe-overfladen og hurtigt klumper sammen igen. Og i forlængelse af dét, så risikerer man jo, at det også klæber sammen oppe i næsen, hvis ikke man helt får alt med ind i første hug. Det er i hvert fald - sorry - nogle ordentlige bussere, jeg har kunnet pudse ud, i dagene efter nogle gange, hahahahaha.

Tak for svar, allesammen :-D :rocking: :eyes:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]