Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 13:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey :eyes:
Nu er det snart mange måneder siden jeg har indtaget mdma, men mht. Roskilde festival kunne det godt være at det blev aktuelt igen ;)

Jeg har en del erfaring efterhånden. De fleste gange har været til private komsammener, men det er også erfaret i byen og på festivaller.

Mit spørgsmål er egentlig bare om der er nogle andre der oplever at blive skeløjede, når i når op på en fin dosering?
Jeg kan sagtens tage det i små doser, men når jeg nærmer mig de 2-300mg, begynder jeg at se forholdsvist sløret og hertil bliver jeg også ret så skeløjet, hvis jeg skal fokusere på noget der er "tæt" på. - Jeg kan sagtens kigge langt frem, så er jeg ikke skeløjet.

Jeg har ikke kunne finde det store om det herinde, men har dog fundet lidt på Google da jeg søgte på engelsk.
Vil bare lige høre om andre har erfaret det, da ingen af mine venner har prøvet det. Eller om folk eventuelt ved hvad det skyldes?

Pft!
:peace:

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg har kun haft sløret syn og flakkende øjne på mere MDMA end jeg ku tåle. Helt enig med Gone om dosering. Hvis man holder sine pauser, så kan 150mg sagtens sende dig til himlen af eufori.
Generelt er det smart at mærke efter sin krop med sådan nogle ting her, og holde igen når man kan mærke, at det har utilsigtede bivirkninger.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Synes ofte folk har det med at blive skeløjet på mdma, også selvom de holder sig til fornuftige doser. Jeg kunne forestille mig det har noget at gøre med eventuelle urenheder i stoffet, og så er der selvfølgeligt også bare forskel på folk. For jeg kender folk som bliver skeløjet ligemeget hvad, når de tager mdma, uanset batch eller dose. Men folk bliver jo også tit skeløjede når de er stive.
Men synes helt klart du burde prøve at skære dine doser ned.

Dedikeret medlem

Sidst jeg tog MDMA, fik jeg ca 10 min efter indtag sådan en sort warp 10cm udfra min pande, som jeg blev ved med at kigge på, forestiller mig jeg har set skeløjet ud... Tog ca 180mg og 1-2g cubensis på en gang, og jeg tror det forsvandt igen ca en time inde, tænkte ihvertfald ikke mere over det. I starten kunne jeg slet ikke lade være at kigge. Kunne det være sådan noget?

Dedikeret medlem

hej! jeg skeler lidt normalt, og det ka da godt kamme over hvis jeg er godt blœst.. -så ser jeg 2xdobbelt :eyes:
har du bygningsfejl: skeler eller bruger du briller eller lign.? 8)

@fritzie hej fritz! sort warp(?), det lyder interessant, var det en halu du kiggede "på"?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]