Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 20:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Ålborg
Nogen der kan fortælle lidt om den her lille 2cb satan?
Gul Mickey Mouse Billede Billede Billede
Hvad styrker ligger der i sådan en pille?
Har fortaget den obligatoriske Google søgning men intet gav rigtig pote.
Har læst en tråd herinde om en der spiste piller beskrevet som mine, men hans beskrivelse af oplevelsen lød mere som mdma.

viewtopic.php?f=4&t=51250

Kan i evt hjælpe mig ydeligere? :)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Enhver kan købe en pillepresse og lave piller med designs på - sågar efterligne (det sker hyppigt).
Vi snakker gul Mickey mouse fra 6 år siden i Quebec, Canada på ovenstående fund. Er det repræsentativt for en dansk pille i '16? Jeg kan godt have min tvivl.

Hvis du vil vide, hvad der er i pillerne - køb et testkit.

Dedikeret medlem

Tja, hvis det er MDMA, så kan der være alt fra 50-200mg i. Det virker ikke usandsynligt, har ihvertfald set MDMA i pilleform nogle gange det sidste års tid. Men det bedste er at købe en EZtest, og være sikker, hvis der ikke er nogen herinde der har personligt kendskab til lige den pille.

Jeg har også min tvivl om, om batches findes så længe, og i så bredt omfang.

Medlem

Ja men min kilde har trippet på svampe LSD mange mange gange. Han sagde at han spiste en halv og så klaskede himmel og hav sammen, ikke sagt det vat dårligt. Men han plejer altid at være tro værdig.Men tror kilden har fået det af en som har fået via Darkweb. Jeg ville bare høre om i har set dem eller prøvet dem. Og i så fald hvor meget 2cb der var i dem, hvis i kendte dem. Er helt ny på emnet så skal lave en masse research senere hen, men kunne være rart at høre fra folk.

Junior medlem

Der skulle være 18 mg. 2cb i dem.

Medlem

fedt tak rause så stemmer det også overens med hvad jeg lige har hørt af ydeligere info. 18mg

Junior medlem

Fandt dem også på DW, mener at de lå på 18mg :)

Junior medlem

De er mine absolut yndlings. Vil ikke anbefale at spise for mange af dem, hvis ikke du har haft taget det før. Havde en kammerat der fik det for vildt, bare af en halv. Har dog selv prøvet at tage 3 i løbet af 6 timer. Det gav den vildeste aften jeg har haft længe, og har dog ikke kunne finde dem siden. Jeg kan varmt anbefale dem, og hvis du er i humør til at eksperimentere med dem, kan du få nogle forskellige grader "trips". Alt efter dosen, bliver oplevelsen meget forandret, men på kun gode måder.
Efter 1, begyndte der at komme "haler" efter alt, hvis jeg flyttede min hånd foran hovedet, kunne jeg se den formodet i slowmotion, pga halen.
En anden aften oplevede jeg hvor alt gik hurtigt, selvom man sad stille føltes det som om man fløj afsted med 300km/t. Min kammerat gik hen og tog mig på skulderen, og sagde:"Bare rolig, vi bremser nu. Vi er der lige om lidt." Derefter begyndte det at "bremse".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]