Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 18:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Som de fleste ved er der overdreven politiaktivitet lige for tiden. Hvad ville den sikreste rute være, hvis man er på cykel og køber cirka 2 gram? Og hvor skal man gemme det, hvis man virker helt cool og ikke vækker opsigt. Er der så også risiko for at blive visiteret? Og kan man godt cykle hurtigt væk fra f.eks. en panser med en hund, og smide lortet uden konsekvenser, og bagefter sige man bare er vildt bange for hunde? Tak for alle svar :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej og velkommen til :)
Den sikreste rute på cykel vil imo være direkte langs vejen og ind ad hovedindgangen. Bland dig med så mange mennesker som muligt - politiet er nogle angste tøsedrenge, når ikke lige de er der i kæmpe antal, så de kan godt lide at gemme sig bag volden og sådan nogle steder, hvor der ikke kommer helt så mange mennesker af gangen.
Det sikreste gemmested ville være en tommelfingers længde oppe i anus. Men vil nok anbefale dig at smide det ned under bollerne :p Put det i BH-holderen hvis du er en pige.

Du skal ikke være bange for at cykle/løbe fra politiet, også selvom de råber stop. De har ikke ret til at tilbageholde dig, medmindre det er en anholdelse, og det har de ikke lyst til, eller hjemmel til bare lige sådan uden videre. Det eneste de har ret til er dine oplysninger (navn fødselsdato osv). Råb det til dem i farten, eller skaf dig et af de der smarte visitkort hvor det står på - så kan du bare kaste det efter dem.
Hvis de stopper dig med en hund, har de begrundet mistanke. Kig dig omkring, og drej af hvis du ser en sort labrador forude ;)

Junior medlem

Det gik som smurt, ikke skyggen af en panser. Det er første gang i flere måneder jeg har røget, og alt i alt kun 3'ede gang. Tror først nu jeg har oplevet at være rigtig skæv (Er blevet ryger siden de andre 2 gange, så inhalerer meget bedre).

Vil lige lave en kort trip rapport, da jeg simpelthen syntes det var så fantastisk. Jeg røg 2 hoveder i en hjemmelavet bong, ved ærligt ikke helt hvor meget det er i gram. Nå, men jeg startede med at mærke en varme langsom brede sig ned gennem nakken.

Farverne blev meget mere vibrante, og min krop sitrede på en fantastisk måde over det hele. Jeg begyndte inde i hovedet at høre et kor der sang smukke lange toner, og det lød simpelthen så dejligt. Jeg blev så træt og behagelig i hele kroppen at jeg måtte hjem og sove.

Først proppede jeg dog noget musik i ørerne. Den første sang på min playliste var Roy Ayers "Everybody Loves The Sunshine". Jeg kunne mærke alle instrumenterne, det var ligesom splittet op, istedet for at være en hel masse instrumenter, kunne jeg mærke vær enkelte og dets toner ramme min hjerne.

Da jeg lukkede øjnene begyndte jeg at se en hel masse farver der svirvlede rundt, lidt ligesom de der farvede hypnose rotationsdimser. Jeg vågnede 3-4 timer senere, og havde det helt fint, følte mig dog lidt "ikke til stede" eller hvordan man nu kan sige det. Alt i alt var det godt nok den mest fantastiske oplevelse, af de få oplevelser, jeg har haft med stoffer indtil videre. Skunk er virkelig ikke den samme slags kedelige "couchlock" effect man får med hash, jeg fungerede faktisk stadigvæk helt nogenlunde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]