Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 14:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle.
Jeg er fornylig startet på anti-depressiv medicin samt quetapiner for at kunne sove om natten, og ligge en dæmper på mit tankemylder.
Jeg benytter mig mest af en god omgang kokain efterfulgt af alkohol, ecstasy er efter min egen mening mit yndlings drug.
Jeg har lagt MDMA på hylden fordi magien ikke rigtig er der mere, jeg har i mine yngre år brugt amfetamin men er afklaret med jeg ikke skal bruge det mere, da nedturen var rimelig hård for mig. Frimærker har jeg taget et par gange, men er ikke noget jeg planlægger, da jeg har forhørt mig om at virkningen påvirkes negativt ved antidepressiv medicin. Mit spørgsmål er så: hvilke ting er gode eller dårlige at tage sammen med medicinen? Jeg ville eksempelvis blive ked af hvis fik en dårlig oplevelse på ecstasy grundet pillerne. Derfor ville jeg høre om nogen har lignende erfaring, eller oplevelser med dette? Jeg er udemærket klar over at stoffer og antidepressiv generalt er en dårlig kombi, men jeg er ikke klar til at ligge det hele på hylden endnu. :peace: :rocking:
GOD AFTEN og smid en besked, ville gøre mig glad :D :hjerte:

Forstår jeg dig rigtigt, hvis du stadig bruger Ecstasy, men magien er forsvundet ved MDMA?

Ecstasy skal være MDMA, og hvis ikke det er, skal man enten sætte sig grundigt ind i kombinationen af de aktive stoffer i pillerne, eller også holde sig fra dem.

Det er bare en reminder, SSRI og euforiserende stoffer har jeg ingen erfaring med.

Dedikeret medlem

Hej H123! hvilken type anti-dep. medicin er du på?
og hvordan har du det sårn generelt? -fyrer du den af i weekenden, eller hvordan?

hvor tit tager du mdma?

kokain, alkohol og mdma er det de primære stoffer du bruger?

mvh STOP

Junior medlem

Ved MDMA får jeg det bare dårligt i maven og kaster op, jeg får virkningen men jeg får det samtidig dårligt. Det har jeg endnu ikke oplevet ved ecstasy, kan være jeg bare har været heldig, det ved jeg ikke.
Jeg har endnu ikke været på noget siden jeg startede medicinen som er 15 mg mirtazapin i 8 dage derefter 30 mg. 2 quetapiner til natten tager jeg også sammen med. Jeg har ikke mærket det store, det er også kun min 6 dag. :-) jeg sover bedre, det skyldes nok quetapinerne.

Junior medlem

I en periode tog jeg MDMA ihvertfald 2 gange om måneden, som jeg ved er ALT for ofte. Det er nu over 3 mdr siden jeg har rørt det.
Kokain bruger jeg måske et par gange om ugen og ellers i byen, esctasy prøver jeg at holde til "særlige" begivenheder. Men må nok indrømme det er for tit de piller ryger ned.
Generalt er jeg en glad og udadvent pige, har aldrig haft problemer med det sociale, det startede da jeg begyndte at ryge en masse joints, derefter røg jeg på bongen. Og det hele tog gradvist til med andre substanser.
På et tidspunkt for knap 2 måneder siden begyndte jeg at få meget angst for at bevæge mig udenfor lejligheden, og være i sociale sammenhænge, det er noget jeg og min læge længe har snakket om, og til sidst fik jeg udskrevet antidepressiv medicin.
Jeg går spændt og venter på skal ske noget, jeg passer på mig selv i den her periode, da jeg ikke vil forværre min angst. Men samtidig vil jeg gerne kunne hygge mig igen når medicinen har indfundet sig som en del af min hverdag. :cheers:

Det er ikke særlig smart, det du har gang i. Nu kender jeg ikke din kilde, men Ecstasy indeholder primært MDMA (det skal de i hvertfald), og at spise dem så ofte, efter et overforbrug af MDMA, er ikke særlig fornuftigt.
Du bliver nødt til at holde en seriøs pause, ellers kan du risikere, at skulle være på medicinen i laang tid, hvis ikke endnu længere end det. Medicinen er jo kun symptom behandling, og skal kun bruges i kort tid, hvis det er absolut nødvendigt.

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Anti-depressivum OG quetiapin..? Hvilken type anti-depressiva?

Hvis jeg var dig, ville jeg tage en god, lang pause fra illegale, euforiserende stoffer og få styr på dit sind.
Du er på heftig medicin; tilsyneladende to af slagsen. Quetiapin har forfærdelige bivirkninger, synes jeg, og hvis du samtidig lever med bivirkninger fra SSRI/SRNI/NaSSA, så fatter jeg ikke, at du vil fylde din krop med flere stoffer - du er vel på medicinen af en grund?

Alt godt til dig!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg flytter denne her til generelt.

Medlem

Hvor mange mg Quetiapin indtager du dagligt og er det i en dosis?
Hvilken SNRI/SSRI får du og i hvilken dosis og har i allerede aftalt nu at dosen eventuelt skal stige med tiden?

Før i tiden tog jeg MDMA ret ofte. Men jeg blev nødt til at stoppe efter jeg oplevede et par år med depression og angst. Efter dette kan min psyke ikke håndtere eftereffekterne af MDMA. Så jeg vil fraråde dig at tage MDMA igen. I hvert fald i en del år.

LSD skulle du kunne tage, men et badtrip kan resultere i delerium eller psykose, som vil forværre din tilstand.

Men vi er nødt til at have flere detaljer om den medicin du får. Så igen: Meget mange mg Quetiapin får du og hvad hedder den antidepressiv du får?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]