Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 13:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, dette er mit første opslag på siden, så ved ikke om det er placeret korrekt.

For 2 dage siden, efter en lang dag/nat på kiks, fandt jeg 3 Oxynormer 5mg i min mors medicinskab, jeg tog alle sammen og faldt i søvn på en rigtigt lækker måde.
Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget lignende, men ved ikke hvilke af de forskellige slags jeg skal vælge.

Hvis der var nogle der kunne hjælpe med bud ville det være fantastisk.

Ps. kender godt til diverse bivirkninger og afhængighed,så det er kke noget jeg behøver at blive mindet om :)

Insane psychedelia user!

Tramadol, morfin og lign vil give dig hvad du søger hvis det er en lignende rus du søger.
Husk og tjek op på doserings anbefalinger for brug med lav tolerance.
Depot piller skal knuses for optimal (hurtig) virkning.
Hvis søvn efter en tur på stimulanser er målet kan benzoer og antipsykotisk (seroqel og truxal) også gøre det.

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Let me get this straight. Du tager MDMA (hvis du er heldig med dine piller) en hel dag/nat, og går så hjem og plyndrer din mors medicin. Det er satme ikke særlig pænt gjort. Hun har dem formentlig ikke fordi, hun lammer sig på dem, men fordi hun har fået dem udskrevet til medicin. Hvad så når hun står og skal bruge dem?
Og fordi du ved, at man kan blive afhængig af opiater/opioider, behøver vi ikke minde dig om det? Du lyder meget ung og fuld af ungdommens uovervindelighed, og det er en rigtig skidt kombination med opioider. Selvom du læser ALT, du kan komme i nærheden af, bliver du ikke immun overfor afhængighed. Der var en anden bruger herinde, der for ikke så længe siden erklærede, at det bestemt ikke var hans plan at blive afhængig, for han havde jo læst på det. Sådan går det bare ikke altid. Den slags planer holder ikke nødvendigvis. Viden kan let give en falsk tryghed, og de folk der er gået bort herinde fra (jeg kender selv et par stykker) var som regel nogle af dem, der havde læst meget op på sagerne, og vidste hvad de foretog sig.

Det er ikke for at lyde gammel og sur, men tænk lige over hvad, du laver.

Junior medlem

Philip Fry skrev:
Let me get this straight. Du tager MDMA (hvis du er heldig med dine piller) en hel dag/nat, og går så hjem og plyndrer din mors medicin. Det er satme ikke særlig pænt gjort. Hun har dem formentlig ikke fordi, hun lammer sig på dem, men fordi hun har fået dem udskrevet til medicin. Hvad så når hun står og skal bruge dem?
Og fordi du ved, at man kan blive afhængig af opiater/opioider, behøver vi ikke minde dig om det? Du lyder meget ung og fuld af ungdommens uovervindelighed, og det er en rigtig skidt kombination med opioider. Selvom du læser ALT, du kan komme i nærheden af, bliver du ikke immun overfor afhængighed. Der var en anden bruger herinde, der for ikke så længe siden erklærede, at det bestemt ikke var hans plan at blive afhængig, for han havde jo læst på det. Sådan går det bare ikke altid. Den slags planer holder ikke nødvendigvis. Viden kan let give en falsk tryghed, og de folk der er gået bort herinde fra (jeg kender selv et par stykker) var som regel nogle af dem, der havde læst meget op på sagerne, og vidste hvad de foretog sig.

Det er ikke for at lyde gammel og sur, men tænk lige over hvad, du laver.

Jeg har ikke bare "plyndret" min mors medicin skab, det var piller som hun brugte tilbage i 07' og jeg derfor ved hun har glemt alt om og ikke skal bruge.

Nu blev der nævnt Tramadol, som en af mulighederne. Husk så bare på, at Tramadol kan give serotonin syndrom, i kombination med forskellige andre stoffer. Så der duer det ikke, at du kommer hjem brændt af på et eller andet, og tager Tramadol for at komme ned, uden at have læst op på kombinationen først.

Bare en side note:)

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Ekstra info:

Hold den daglige dose på max 400 mg Tramadol HCL.
Har læst en masse skrækhistorier om, hvordan stoffet nedsætter tærsklen for at gå i krampeanfald i højere doser. Endnu ikke selv erfaret det, men jeg har dog også altid fundet, at 400 mg er en yderst behagelig dose - specielt uden tolerance.

Start lavt - og ikke på tom mave!
2 x 50 mg og vent så 1-2 timer. Stoffet kan vare længe om at nå sit peak.
Herefter, vil jeg anbefale, at "stacke" dine næste doser; 50 mg > vent 1½ time > 50 mg > vent 1½ time > osv. osv. og byg din rus roligt op. Det er en lækker fremgangsmåde, og bliver du utålmodig, så suppler med masser af weed. Synergien er fantastisk, og du kan ryge helt ekstreme mængder, da Tramadol både virker bedøvende og stimulerende på sin egen, unikke måde, imo.

Har læst om folk, som indtager benzodiazepiner for at nedsætte risikoen for anfald, mens de fylder sig med store doser Tramadol. Efter min mening bør du på ingen måde begive dig ud i dette gale mix! 400 mg er rigeligt for en lækker, humørløftende, halv-noddende rus..

Er selv stor fan af stoffet, men historierne om anfald gør, at jeg til hver en tid ville foretrække Oxycodon eller lign. semi-syntetisk opioid, hvis ellers jeg havde adgang til det..

Hold pauser - det er vildt vanedannende, og tolerance/abstinenser opstår allerede efter et par dages binging.

Sidst, som Ø skriver, så hold dig fra alt indenfor SSRI-præparater (MDMA inkluderet!) i tidsrummet omkring indtagelse af Tramadol!

Begiver du dig videre ud i stærkere opiater/opioider, så pas for herrens skyld på med dosering - og pas på med at falde i søvn på ryggen; læg dig med ryg og hoved hævet. Skulle du få kvalme, mens du knepper stjernerne, så kan dit opkast løbe ud, uden du bliver kvalt.
Du kan altid redoserer - ikke vice versa.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Off-topic, men nu er jeg blevet nysgerrig efter jeg har prøvet høj dose morfin og også tramadol i forbindelse med fysiske uheldigheder:

Hvad er fedt ved at nodde ud på opiater? Jeg har prøvet det et par gange nu, og synes det er så desorienterende, som at være halvt vågen/halvt drømmende og dertil hørende svimmelhed.
Kunne måske nok se det, i forhold til hvis man vil lamme nogle følelser inde i. Lidt a la et varmt tæppe og apati. Men selve euforien/rusen tiltaler mig overhovedet ikke.

Plejadestjerne skrev:
Off-topic, men nu er jeg blevet nysgerrig efter jeg har prøvet høj dose morfin og også tramadol i forbindelse med fysiske uheldigheder:

Hvad er fedt ved at nodde ud på opiater? Jeg har prøvet det et par gange nu, og synes det er så desorienterende, som at være halvt vågen/halvt drømmende og dertil hørende svimmelhed.
Kunne måske nok se det, i forhold til hvis man vil lamme nogle følelser inde i. Lidt a la et varmt tæppe og apati. Men selve euforien/rusen tiltaler mig overhovedet ikke.

Kunne ikke være mere enig. Og det har gjort sig gældende for alle opioider/opiater jeg har prøvet. Tramadol, Oxycodone, Morfin, Fentanyl og opiums té. Jeg bliver sløv, dizzy, glemsom og ligeglad. Jeg sveder og det klør overalt på kroppen. Jeg føler mig lidt klam på opiater/opioider.

Men må sgu indrømme, at de har reddet min røv engang indtil videre. Uden dem var jeg helt sikkert død af smerter den ene periode, og der er det okey, at have lidt euforie, istedetfor at krampe i smerter :D
Så har man smerter i ens krop eller sind, kan jeg godt se potentialet af opiater/opioider som rusmiddel, men det er så også der, det begynder at blive rigtig farligt og risikofyldt.

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Personligt har jeg kun prøvet at nodde på et minimalt stadie vha. Oxycodon. Det var behageligt, lige indtil jeg ville sove - her blev jeg for opmærksom på, og dermed nervøs for, min vejrtrækningsrytme.

På 400 mg Tramadol har jeg ikke oplevet at nodde. Selv uden tolerance. Kløen viser sig dog ved +250 mg, og jeg er en af dem, som ser dette som en bonus. Jeg synes, det er yderst behageligt at ligge og gnubbe ryggen, og når den så er godt gennemarbejdet, så er der et nyt punkt på kroppen, der trænger til mine negles kærlighed. :eyes:

Umiddelbart virker både "nodding" og "itching" til at være love/hate-fænomener.

Opiater/opioider er behagelige og euforiske, for mit vedkommende, men oplevelserne byder sjældent på nogen interessant selvindsigt, går som oftest i glemmebogen og byder gerne op til mere. Har ikke prøvet en decideret afhængighed af denne gruppe, men jeg er overbevist om, at jeg for alt i verden vil undgå dette.

Junior medlem

Username skrev:
Personligt har jeg kun prøvet at nodde på et minimalt stadie vha. Oxycodon. Det var behageligt, lige indtil jeg ville sove - her blev jeg for opmærksom på, og dermed nervøs for, min vejrtrækningsrytme.

Opiater/opioider er behagelige og euforiske, for mit vedkommende, men oplevelserne byder sjældent på nogen interessant selvindsigt, går som oftest i glemmebogen og byder gerne op til mere. Har ikke prøvet en decideret afhængighed af denne gruppe, men jeg er overbevist om, at jeg for alt i verden vil undgå dette.

Oxycodon er også et morfinpræperat og typisk lavet i depotmolekyler så de aktive i kroppen over længere tid:)
men formidable at slappe af på men... ja for den de kan være yderst vanedannende.
-Ik for at lyde gammelklog men aldrig eksperimenter med at sniffe benzo'er eller morfinpiller. det kan gå rigtig hurtigt som at gå kold af GHB - har set hvad Oxycontin gør hvis de sniffes - lidt alla have vedkommende i hestehullet. :gud: :)

SnowflakeX skrev:
Username skrev:

Oxycodon er også et morfinpræperat og typisk lavet i depotmolekyler så de aktive i kroppen over længere tid:)
men formidable at slappe af på men... ja for den de kan være yderst vanedannende.
-Ik for at lyde gammelklog men aldrig eksperimenter med at sniffe benzo'er eller morfinpiller. det kan gå rigtig hurtigt som at gå kold af GHB - har set hvad Oxycontin gør hvis de sniffes - lidt alla have vedkommende i hestehullet. :gud: :)

Hej SnowflakeX, og velkommen til :)

Oxycodone findes også som instant release, i et præparat der hedder Oxynorm (vidst også under navnet Oxycodone, hvis jeg husker rigtigt). Der er ihvertfald for mit vedkommende, ikke den store forskel på at sniffe eller at spise det. Det virker bare lidt hurtigere ved at sniffe det, virkningen begynder allerede efter et halvt minut, hvorimod der går omkring 5 minutter før det begynder at virke, ved at spise det. Men som jeg har forstået det, optager man det nærmest lige godt, ved begge indtagelses metoder. At sammenligne det, med at gå kold på GHB, eller et hestehul (gætter på du mener med Ketamin?) synes jeg er lidt misvisende. Response kurven er noget kraftigere ved GHB, og det kan slet ikke sammenlignes med K-hole ved Ketamin.
Derved ikke sagt, at Oxycodone ikke skal vises den yderste respekt, for det skal det. Det er helt fantastisk som smertestillende, men som rusmiddel, er det bestemt ikke legetøj, mest pga afhængigheds potentialet, men selvfølgelig også pga overdosering osv.
Jeg tog det hverdag, på en fast dose for smerte i omkring 3 måneder, uden overhovedet at bemærke nogen abstinenser eller forværret humør, da jeg skulle stoppe. Men nogle uger efter det, ville jeg afprøve det som rusmiddel, da jeg havde en bunke af det liggende, som jeg ikke skulle bruge. Jeg eksperimenterede så nogle få gange med det. Jeg blev aldrig imponeret, men den enegang tog jeg det i to eller tre dage i streg, og dagen efter kunne jeg allerede bemærke en svag craving, hvor jeg var lidt tung, og tænkte, "Aaah jeg burde måske bare spise en kapsel eller to igen idag", og på samme tidspunkt, gik det op for mig, at det så var det absolut sidste jeg skulle gøre. Og jeg har ingen afhængigheds symptomer med andre substanser ellers.
Nu er det så næsten et år siden, at jeg sidst indtog dem, så andre har nok både en større og mere retvisende erfaring at byde ind med her.

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
.

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]