Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Allesammen,

Jeg har i et par år taget kokain ved forskellige begivenheder - Typisk 1 gang hver 2. måned.

jeg har de seneste måneder haft rigtigt svært ved at sove når jeg kommer hjem. Jeg har som sådan ikke en nedtur på, andet end nedtur over, at jeg ikke kan sove.

jeg kommer typisk hjem omkring kl 05:30-07:00 fra en bytur, hvor jeg normalt har suget den sidste streg 1 time inden jeg ligger mig.

jeg køber altid det bedste produkt man/jeg kan skaffe og betaler også prisen....

Normalt indtager jeg kokain i små doser - men mange - over en hel aften - ALDRIG over 1 gram på en aften. starter omkring kl 22:00 og slutter ved 05:00 tiden.,,

har i nogle råd til hvordan jeg lettere kan falde i søvn?

jeg har en teori om, at hvis jeg tager større streger men ikke så ofte, så bliver min næse ikke lige så fucked op OG jeg ryger hurtigere ned igen og kan sove, i stedet for at være "høj" hele aften uden nedture...

vil som udgangspunkt gerne slippe for at tage andre stoffer for at hjælpe på søvnen - medmindre i anbefaler panodil eller lignende..

:til info drikker jeg moderat når jeg sniffer. Aldrig noget voldsomt.drikker typisk kun vand 1-2 timer før jeg skrider hjem.

nogle råd?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sørg for at få noget at spise når du kommer hjem, det er vejen til succes når man skal sove efter en blæser

Medlem
Brugeravatar

Rigeligt at spise, rigeligt at drikke og så tror jeg også godt at det kan være en smule indbildning, hvis man bare ligger hovedet tungt på puden og holder dine øjne lukkede konstant og prøver at lade være med at tænke på noget som helst, så skulle det vidst godt kunne lade sig gøre at falde i søvn uden nogen form for "medicin" for at sove

Junior medlem

Kan desværre ikke ryge hash uden at knække mig! ellers var det helt sikkert også det jeg ville gøre.

udover at jeg bare ligger, føles det også som om at jeg skal pisse hele fucking tiden! det SÅ frustrerende !

Jeg har aldrig spist når jeg kommer hjem - normalt spiser jeg ikke noget efter min aftensmad, da jeg ikke kan få en skid ned på kokain,.. ingen abetit og tørhals :p

vil prøve at drikke noget yogurt eller ligende næste gang..

andre råd er helt sikkert velkomne!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvis du ligger søvnløs længe (mange timer), så kan dit produkt tænkes at være cuttet med amfetamin. Hvis det er, bør du finde en anden dealer.

Junior medlem

har prøvet amf før, og det VED jeg det ikke er cuttet med...

får det lige når det kommer over grænsen - og det er samme problem ved andre dealere :(

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Hvis der kun går 1 time fra du har taget den sidste streg til du går i seng, er det da klart at du ikke kan sove. Selv ved indtagelse af kemisk ren kokain kan du ikke falde i søvn så kort tid efter.

Mit råd til dig:
Lad der gå 2-3 timer fra sidste streg til du går i seng
Spis noget mad
Og rens dit eget kokain. Omend en simpel acetonevask gør underværker ;)

PS. At du får det direkte når det kommer over grænsen har INTET at sige, medmindre den grænse er Peru eller Colombia

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Junior medlem

Nej selvfølgelig, ved godt det LANGT fra er rent, men det virker som det skal - får ikke et spark i hovedet og kan nemt chille med det :)

vil begynde at spise når jeg kommer hjem, og tage den sidste streg så tidligt som muligt..

mange tak for svarene! nu er der jo uge 29 snart - så skal jeg nok få testet jeres gode råd.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]