Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 01:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Alle sammen :)

Jeg har nået tid røget lidt på min vapor! og har nydt det..
Men er en smule træt af at blive lidt nervøs og få lidt panik tanker hver gang jeg ryger Sativa skunk.. hvordan sikre jeg mig at jeg imorgen når jeg tager på staden får det mest indica tunge grønt jeg kan få derinde? :)
da jeg førhen har været ret vild med Sativa da sex osv var super skønt på det.. men vil gerne havde det lidt mere chill og ikke havde 100000 tanker der fræser gennem mit hovede som når jeg ryger Sativa :P

Mvh Michael

Medlem

Det kan du kun sikre dig ved at lære dig selv at se og lugte forskel.
Du kan ikke stole på at skiltene kommer tilbage i de rette poser altid. Og mange sælger sorter under populære navne for proffittens skyld selvom det slet ikke er det strain.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Spørg dig frem, de fleste pushere går jo efter at kunderne kommer tilbage. Derfor vil de jo forsøge at sælge dig det, som du efterspørger. Der er nogen kegler imellem derude, men de fleste er sgu søde, hvis man vel og mærket snakker til dem som normale mennesker. Giv dem evt. lige en opbakkende bemærkning med på vejen. Det gør altså underværker, at tale ordentligt til dem. Min erfaring er helt klart, at man også får mere røg på den måde! Lad være med at føle dig skræmt, så er det netop de tænker du er ny i gamet og at du bare kan snydes til deres fordel!

Dedikeret medlem

Køb Samsø-pot. Det er både godt og billigt, og de har det næsten altid (i vaskeriet). Jeg foretrækker også Indica, og jeg bruger det også til min vaporiser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]