Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Har jeg virkelig fundet jordens dårligste dealer (i så fald skal jeg have fundet mig en ny)!?

Købte 10g amf af min normale cola pusher - sidder nu her 12 timer senere sammen med en kammerat og vi har nu indtaget det sidste - er optaget oralt via bomber og opløst i juice.

Har valgt amfetaminen netop pga den orale tilgang ville Skåne mine efterhånden rimelig irriterede bihuler efter længere tids hygge indtag af Coke.

Kan vi have gjort noget forkert eller er det enten fordi vi har udviklet stor tolerance efter vores Coke periode eller har fjolset simpelthen bare solgt os noget crap?

Mangler seriøst en fornuftig amf forbindelse - som om alle kun kan trylle Coke frem nu til dags?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Det har været lort. Tollerance eller ej, 5g ren amfetamin sulfat ville være alt for meget efter min mening, da en virkbar dose ligger på 10-30mg. Så det må være cuttet op til uendeligheder, eller været noget andet end amfetamin.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Vil tro du har fået noget crap. Markedet flyder over med kreatin og vodka, nu gider jeg ikke finde skemaet med renhedsprocenter frem, men beslaglagt amfetamin herhjemme havde en renhed på 5-15% i gennemsnit, og hvis bare en dealer mere cutter det lort op, er du jo nede på ingenting.

Har selv fået amfetamin før hvor jeg kunne indtage mere end et gram uden at få de effekter jeg ledte efter, og jeg er ellers påpasselig med mine doser normalt, men hvis det klamme gadeamf jeg havde var på 2-3%, har jeg jo alligevel kun indtaget 20-30mg over et par timer... Man burde i virkeligheden rense shit nu om dage. Prøv at søge lidt på acetonevask, man kan også gøre det med vand, helst begge dele, der er guides her på siden, der er endda en tråd om omkrystallisering.

Medlem

Amf skal være gult og flydende ellers er det lort!!!! :roll: :lol:

Det har formentlig været noget skamcuttet affald. Jeg er næppe personen med den største viden når det gælder amfetamin, men købte en portion for lidt tid siden. Her er mellem 3-6 streger nok til at holde mig kørende i den periode jeg gerne vil have, kører dog ikke i flere dage og foretrækker coke hvis jeg skal have det vildt.
Jeg kan slet ikke forestille mig at spise/skovle 12 gram pulver op i næste - tror jeg ville opgive at få en effekt før halvdelen var væk.

For at stjæle tråden lidt: det amfetamin jeg fik var lidt gult i det, så klistret man ikke kunne sniffe det og havde en klam lugt da jeg købte det.
Efter at have smidt det i ovnen på en tallerken på ca. 50 grader i nogle minutter, blev det helt hvidt, tørt og med meget lidt duft - er der nogle der ved hvad der er forsvundet ud af mit amfetamin udover vand? Og ville en acetonevask gøre det bedre? Det virker egentlig fint
Tænker selv det umuligt kan være vand der får det til at lugte så klamt

Dedikeret medlem

Sidder og bliver i tvivl nu; min dealer fortalte mig at amfetamin fordamper rimelig hurtigt hvis det får luft, efter at jeg havde fortalt ham at jeg undrede mig over at det synes at miste virkning udover tolerance når det lå frit fremme på en tallerken, så det burde miste ret meget virkning ved at komme i ovnen. Det er bedre at have det i fryseren, hvis det er vådt, for så bliver det hårdt og til at have med at gøre?

Har søgt en del på nettet, men jeg kan ikke finde noget om gadeamfetamin, kun adderall og andre rene produkter. Nogen der kan be eller afkræfte?

@OP Synes også du skal finde dig en ny dealer... Sidder og får helt ondt i maven af at tænke på at i har kørt 10g amfetamin ned oralt, puha. Så vidt jeg ved har amfetamin heller ikke helt så godt optag oralt, som nasalt, og det er helt sikkert cuttet med en masse, tænker at noget af det kan være et stof der speeder, men kun virker nasalt, siden i ikke har mærket det, eller bare ekstremt dårlig kvalitet? Ærgeligt.

Stodder
Brugeravatar

Fritzie skrev:
Sidder og bliver i tvivl nu; min dealer fortalte mig at amfetamin fordamper rimelig hurtigt hvis det får luft, efter at jeg havde fortalt ham at jeg undrede mig over at det synes at miste virkning udover tolerance når det lå frit fremme på en tallerken, så det burde miste ret meget virkning ved at komme i ovnen. Det er bedre at have det i fryseren, hvis det er vådt, for så bliver det hårdt og til at have med at gøre?

Amfetamin sulfat fordamper ikke. Det vil cutmidler som vand, vodka og evt. solventrester fra syntesen gøre. Sulfat saltet er desuden ganske stabilt, så det burde ikke miste nogen nævneværdig effekt ved at ligge i fri luft et stykke tid.

Dedikeret medlem

Belejligt, tak for svar! :D

Admin
Brugeravatar

Amfetamin stinker ofte af phenylacetone eller små rester af freebase amfetamin. Begge lugter ret markant, er olier og en smule flygtige. I sin tid fik jeg altid amf der stank af phenylacetone. Det er den typiske "amf lugt", der breder sig når man lægger det ud i streger. Freebase amfetamin er lidt mere fiskeagtig i lugten. Som leaf siger er amfetamin sulfat et fast stof, der ikke lugter af noget.

Til trådstarter: Jeg ved ikke, om du har fundet verdens dårligste dealer. Men det er tæt på :D

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem

Ah ja, der har vi forklaringen, jeg forbinder lugten meget med rusen, og jeg kan se på wiki at kogetemperaturen for phenylacetone er på -15C, hvilket jo passer meget godt med at den er næsten forduftet på et par timer ved stuetemperatur. Fedt, tak! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]