Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej lige et hurtigt spørgsmål, ville det Være dumt at tage Lsd en dag efter mdma. Altså mdma mandag og lsd onsdag?

Plejer at være okay frisk dagen efter Mdma og især 2 dage efter. Vil holde dosen på under 200mg med kun 1 redose, så jeg ikke bliver så smadret.

Tager 200ug lsd som jeg plejer at kunne styre, tænker bare mere på de stoffer hjernen mangler efter et Mdma trip om man skal vente længere? Skal man helt lade være? Er der andet faktorer som kan spille ind til et badtrip?

Mvh Pax

Medlem

Psykedeliske stoffer intensiverer den sindsstemning du er i. Hvis du føler dig slatten de efterfølgende dage pga. MDMA, kan du risikere at føle dig endnu mere slatten ved indtag af LSD. Fornuftigt af dig, at du holder MDMA dosen lav.

Hvis du insisterer på at trippe begge dage, ville det være favorabelt at tage LSD mandag og MDMA onsdag, idet LSD ikke som sådan forårsager tømmermænd (tværtimod for nogens vedkommende ;)). Jeg ved ikke, om det er noget, som du har mulighed for.

I sidste ende er det vel en vurderingssag. Du må mærke efter, hvordan du har det.

Hold doserne lave, suppler med 5-HTP, ikke tænk så meget på badtrip :)

Junior medlem

Tak for svaret, jeg føler det ikk som en nødvendighed at tage lsd så tænker at jeg venter hvis ikke føler mig klar til det. Angående mdma har jeg aldrig følt behov for mere, da tømmermændene bare bliver værre efter 200mg uden nogen egenlig virkning. Tager B-vitamiler på indtagelsetidspunktet, men har desværre ikke noget 5-HTP til at ligge

Jeg tænkte mere på rent fysisk i hjernen der gør sådan at et badtrip er mere sandsynligt, jeg er som sådan ikk nervøs da det altid er gået godt, og har fået en del spændene trips. Hvis et badtrip skulle komme føler jeg mig også klar på det, har en god periode i mit liv lige nu. Men ville bare sikre mig at der rent fysisk ikke skulle være noget efter et Mdma trip :P

Medlem

Det lyder ganske fornuftigt med B-vitamin. C-vitamin er i øvrigt guld værd, kan anbefales - også mod forkølelse.

Med hensyn til det fysiske er der vel ikke så meget at komme efter, udover dit lager af serotonin er udtømt efter MDMA turen og det kan påvirke LSD-trippet og dermed forringe trippet. Medmindre der er mere, som du vil vide?
Jeg mente, at hvis man funderer for meget over at badtrippe, så bliver det en selvopfyldende profeti. Altså man jinxer det :)

Admin
Brugeravatar

Det er ikke noget problem sådan rent fysisk. Jeg synes, det lyder meget fornuftigt at vente, hvis du ikke føler dig klar til det. For det er egentlig det eneste, det handler om :)

-Jimmy Carter

Junior medlem

Er fuldstændig enig med jer begge, jeg venter og ser om jeg føler mig klar. Det er altid det bedste, jeg er ikke nervøs, nærmere det modsatte. Tak for svarene :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]