Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 21:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

..

Senest rettet af Missekatdrengen 15 nov 2017 13:04, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Jeg har prøvet den kombination et par gange, og jeg synes det er spild af coke, for jeg kan stortset intet huske fra det, bare en 2-3 billeder af mig i en eller anden kontekst, som jeg intet har følt for.

Hvis du har tendens til at ryge i et hul, hvor du bare skal have mere ind, om det så er alkohol, benzoer, eller noget andet, så vil jeg kraftigt fraråde det. Man kan ikke tage ansvar for sig selv på alkohol og benzoer, og kommer der så pludselig en med et opiat eller et eller andet, og du har glemt hvad du har indtaget, så du fucked... Du kan gøre det, men det er et gamble med din adfærd den dag, og nok også dagen efter, især hvis du ikke er godt hærdet i forvejen, og det lyder ikke til at stoffer er en daglig kop te for dig, plus har du erfaringer med benzoer fra før?

Jeg taler selvfølgelig for mig selv her, men det er også min oplevelse at andre der har erfaringer med den kombination oplever det sådan.

Edit: Du får lige den her med: https://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png

Junior medlem

Har ikke det store kenskab til benzoer nej.

Hvad med hvis jeg har en go aften på alkohol og coke, og jeg bruger en halv benzo på at falde til ro når jeg skal sove.. ?

Medlem

Uanset hvilket niveau af erfaring og kendskab man har til blandingen af alkohol, stimulanter og benzodiazepiner så er det en farlig kombination. 2 mg clonazepam er endvidere en ret massiv dosis - det samme er 1 mg - for benzo-naive personer. Jeg kan overhovedet ikke retfærdiggøre at sige til dig, at det er retfærdigt at tage selv 0,5 eller 0,25 mg clonazepam blandet med kokain og alkohol. Umiddelbart lyder det måske meget uskyldigt, og mange gange slipper man måske af sted med det. Men kombinationen er livsfarlig - det skal du være 100% klar over.

Lad de Rivotril blive hjemme.

Junior medlem

Ok. Igår var jeg på Coke og lidt alkohol. Idag sparker jeg tilbage med en enkelt pille indtil videre :). Føles dejligt.:) har to til, hvor længe kan jeg regne med der går før jeg skal tage en til?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En enkelt pille - altså 2mg? Det er en vanvittigt høj dosis for en person uden tolerance eller benzoerfaring. Er der krydskærv på?

Edit: nu du allerede spørger ind til hvornår du kan tage igen. Der vil jeg svare mindst 2 uger. Benzodiazepiner er meget vanedannende, specielt rivotril pga. den lange virkning. Pas på med at blive alt for glad for dem!

Junior medlem

..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]