Generelt set så er jeg faktisk en ret positiv person, men af en eller anden årsag har jeg brug for noget til at afhjælpe mine små-skavanker. Jeg har det egentlig fint som menneske - Jeg har et godt job, en god familie, en sød kæreste osv. Sagen er, at jeg er på nuværende tidspunkt er fysisk og psykisk afhængig af Kratom, og jeg elsker mildest talt den plante. Før jeg begyndte på kratom døjede jeg ofte med koncentrations besvær, indre uro, tankemylder, til tider små depressive og eksistentialiske tanker osv.
Disse "symptomer" har til tider været et rigtig stortt problem for mig, lige indtil at jeg fandt Kratom. Den plante kan noget som intet andet naturligt substans. Havde faktisk aldrig forestillet mig, at der fandtes nogle planter, som kunne virke så euforiserende og stimulerende samt afslappet effect. "Uplifting relaxment" er en god beskrivelse af virkningen på mig. Når jeg er på kratom gør det mig rolig i sindet, det gør mig meget motiveret, det får mig til at fokusere mere på "alt det gode ved livet"g igen listen er lang.. Men for fanden man.. Jeg kan virkelig ikke holde ud at være så afhængig af noget, som jeg er lige nu. Har aldrig prøvet opiater eller benzoer før. Kratom er den første substans jeg har stiftet bekendtskab med, som virker på de opiode receptorer.
Jeg vil egentlig gerne stoppe med at tage kratom så hyppigt og holde det til en til to gange om ugen, men det er en kamp, for Kratom giver mig simpelthen så meget kvalitet i livet på rigtig mange områder.
Jeg har i få perioder mærket Kratoms mørke side, da jeg begyndte at tage høje doser. Men lige så snart jeg gik tilbage og ramte de lave og optimale doser af en god grøn eller hvid sort om morgen og eftermiddagen, efterfulgt af en moderat til høj aften dosis af en rød sort, føles mit liv simpelthen så lækkert og smertefrit. Det tager lang tid at finde ud af, hvad der fungerer bedst for en mht. sorter "strains", dosis osv. Men når man rammer ens "sweetspot" Jamen så er det sgu svært at finde mange modargumenter for at stoppe. Mit absolut største (og eneste) argument er den fysiske og mentale afhængighed.
Faktum er, at jeg véd, at jeg skal stoppe det, eller holde mig til et brug som er meget lavere end på nuværende tidspunkt. Jeg er fysisk og psykisk afhængig, og det er en bitch. Men omvendt er det så fucking svært, når Kratom virker så perfekt på mig, og giver mig det jeg føler, at jeg brug for.
Er der andre her på psychadelia, som har/ eller har haft den samme kærlighed til denne plante eller andre substanser?
Alle indlæg modtages med et varmt kram

Mvh. Heysan