Mig og to af mine venner har langt om længe skaffet nogle piller med kodein i (kodein alternova), og vi planlægger hver at tage ca. 100-125mg kodein. Vi ville gerne lave dette til lean ved at knuse pillerne, blande dem op med sirup så kodein/ml forholdet er det samme som den codeine/promethazine hostesaft de har i USA (6.25mg/5ml.) Vores problem ligger i at vi ikke har kunnet skaffe Phernergan der indeholder promethazin, da de kræver recept. Er det muligt at bruge andre sløvende antihistaminer/andet håndkøbsmedicin for at give den samme 'trætte' virkning?
http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medicinbrug/L%C3%A6gemiddelgrupper/Antihistaminer.aspxUndrer mig også om evt. noget som køresygepillerne Marzine ville virke nogenlunde på samme måde, da de også har en sløvende virkning og modvirker kvalmen der evt. opstår ved indtag af kodein.
Vi er klar over man ikke får den fulde virkning af pillerne ved at indtage dem i lean-form, men vi vil gerne prøve hvordan det føles. Ville sætte pris på nogle råd da jeg pt. har ingen ide om hvilke af antihistaminerne osv. ville være nogenlunde samme effekt som promethazin.