Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Ålborg
Hej psy. Jeg har haft et par sukkerknalder med LSD til at ligge i fryseren i 3-4 måneder. Er bange for det har mistet potens.
Har spekuleret længe over start dosen. Har spist svampe 50+ gange, alle sammen omkring 2-3.5 g. Hver sukkerknald er på 150ug. Mit spørgsmål er; hvis jeg tager én sukkerknald og venter 2-3 timet og der ikke kommer nogen mærkbar virkning, kan man så godt smide et par gram svampe oven i. Hvis syren ikke virker og så bare tage et svampetrip istedet. Fordi jeg ved godt man ikke kan redosere med syre 2-3 timer efter for at få en vildere oplevelse. Men kan man godt gøre det med svampe, hvis syren ikke virker optimalt eller dosen er lavere end jeg har fået afvide. Har prøvet før hvor syren ikke virkede ( enten pga af forkert opbevaring, eller dealer har sagt dosen højere( 150ug) end den var.. ellers er jeg bare okay resistent

Dedikeret medlem

hejsa linø!
det ka du fint gøre.. :)
-men din lsd bør da være i fin stand, hvis den er i pose, i fryser..
peace

Medlem

Første gang jeg prøvede LSD var fra et frimærke jeg havde gemt i en lys og luftæt beholder bagerst i skabet i et halvt år.Det skulle efter sigende være 150ug. Der følte jeg intet. Det var ret skuffende når man var taget i sommerhus for at trippe.. Nu har jeg købt sukkerknalder af en anden, de ligger i en zip-bag og en lys/luftæt beholder i fryseren. De skulle også efter sigende være 150ug... Men nu må vi se. Vil bare ikke have min weekend går til spilde.. Tager n2o patroner og svampe med for at sparke lidt liv i det, Hvis det failer igen..

Medlem

Første gang jeg prøvede LSD var fra et frimærke jeg havde gemt i en lys og luftæt beholder bagerst i skabet i et halvt år.Det skulle efter sigende være 150ug. Der følte jeg intet. Det var ret skuffende når man var taget i sommerhus for at trippe.. Nu har jeg købt sukkerknalder af en anden, de ligger i en zip-bag og en lys/luftæt beholder i fryseren. De skulle også efter sigende være 150ug... Men nu må vi se. Vil bare ikke have min weekend går til spilde.. Tager n2o patroner og svampe med for at sparke lidt liv i det, Hvis det failer igen..

Dedikeret medlem

Når det gælder frimærker så køb altid lidt ekstra, for der er som regel ikke det på som de siger/tror, som du også selv er ved at erfare. Tag bare lidt svampe oveni, men husk at der pludselig kan komme synergi med LSDen, selvom den først ikke kunne mærkes.

Medlem

okay tror jeg tager lidt med for en sikkerhedsskyld :)

BTW! :hm:
Jeg har lige kigget i den plastik kasse som jeg har liggende i fryseren med lsd-sukkerknalder i. Det ser ud som om at der er kommet lidt rim/frost på indersiden af posen som de ligger i, i boksen. vil det beskadige lsd'en når det tør op? hvad ka jeg gøre? :O

Medlem

Har fået en ide. Kan jeg evt smide nogen tørre ris eller silica gel kugler ned i boksen for at tage den fugt, som nu kunne være?✌️

Medlem
Brugeravatar

For at undgå sådan et problem i fremtiden kan du anskaffe dig sådan en her:
Billede

https://www.amazon.com/Aerospace-Technology-Capsule-Airtight-Waterproof/dp/B00CBL1IZM/ref=pd_sim_201_1?ie=UTF8&psc=1&refRID=1JYR6QXT1NGMQRFHYM0K

Beholderen er vandtæt, lufttæt og er UV bestandig til en pris på kun 23,5 ,- :D

Medlem

Tak det lyder som et musthave!
Nogen der har andre inputs? - Ellers overvejer jeg at tage alle sukkerknalderne og opløse i demineraliseret vand lige når jeg tager dem ud af fryseren så frosten ikke når at tø op. Hvad siger i til det? :)

Dedikeret medlem

^det burde du kunne gøre.. :)
go tur

Medlem

kender en som fik dryppet en masse dråber i en bog, lang lang tid efter kunne man stadig hive et hjørne af en af siderne og få et ganske udemærket trip, bogen blev bare opbevaret i stuen, sååå man vælger jo selv hvor godt/fanatisk man vil være med sin opbevaring, det eneste jeg tager udgangspunkt i er at det ikke skal udsættes for solens stråler, for mig var en lufttæt pose, ned i en kasse også ind i et skab mere end rigeligt, men igen google har mange svar, men ens egne erfaringer er nu bedre..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]