[quote="Den Rolige"]Har du problemer med overvægt siiden du overvejer det?
Hvis du brugte 10 sekunder på at google "slimex15 new formula" så får du dette link som top resultat - det er en direkte advarsel mod brug af produktet!!
https://laegemiddelstyrelsen.dk/da/nyhe ... w-formula#Smid skidtet ud og bed din ven om at gøre det samme. Hvis du kender andre der har gjort det, så burde du dele info med dem.
Desuden er det ekstremt individuelt hvor meget og hurtigt man kan tabe sig. Det er alt lige fra stofskifte, kost, hvor meget du bevæger dig/motionerer, generel livsstil, psyke og meget andet. Søger du hjælp til at tabe dig vil jeg anbefale at søge andre steder. Jeg tror det er ret begrænset hvor meget erfaring folk ligger inde med, lige netop omkring slankemedicin (bare mit gæt).
Til slut får du lige ros for at spørge efter råd, da det ofte kan forhindrer en træls situation i form af overdosis, farlig kombinationer osv.
God dag

Halløj ja jeg er 175 Høj og vejer 78 ville gerne ned på de 70-65 og jeg havde godt læst at det er farligt og de advare om det men ville da bare høre om nogen havde prøvet at tage det alligevel fordi min plan var faktisk at tage dem her fra imorgen fordi jeg har snart ikke mere amfetamin tilbage så havde endelig tænkt mig at prøve en pille da der skal være et amfetamin ligene stof i pillerne og så kunne det være lækkert at bare lige tage en pille og så har jeg ikke trængen længere men vile da ikke risikere at dø så bytter dem