Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 19:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Vi har alle hørt den gode "3 måneders" regel med MDMA, og den vil jeg holde mig til.

Jeg ville dog høre om det ville være problematisk at tage 2C-B i den periode, vil det have en effekt på min MDMA tolerance og vil det fjerne pointen i at vente 3 måneder imellem mine MDMA trips?

Eller er vi ude i at jeg skal vælge imellem dem for at være mest ansvarlig (ja det kan jo diskuteres om det overhovedet er ansvarligt til at begynde med, men det er en anden snak).

Dedikeret medlem

Det er intet problem i det, MDMA vil måske trække tæppet lidt mindre væk under jer, hvis i tripper ind imellem, men et enkelt burde ikke have mærkbar forskel :)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
MDMA og 2c-b har ikke samme virkningsmekanisme, og et 2c-b trip vil sandsynligvis ikke have en indvirkning på din MDMA tolerance. Det fjerner dog overhovedet ikke pointen i at vente 3 måneder mellem dine ture på MDMA.

Jeg ville mene, at du godt kan tage en tur på 2c-b i mellem dine to ture på MDMA uden, at det er helt uforsvarligt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tak for svarene!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Tog i tidligere tider MDMA hver 1-2 mdr. og åd nok 500 mg 2C-B i samme års tid. Forsvarligt eller uforsvarligt, jeg er her ihvertald stadig, og har ikke mærket nogen eftervirkninger. Ihvertfald ikke noget jeg kan direkte tilskrive de to stoffer, men åd også en del research chemicals den gang, såååå.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Deus vult skrev:
Tog i tidligere tider MDMA hver 1-2 mdr. og åd nok 500 mg 2C-B i samme års tid. Forsvarligt eller uforsvarligt, jeg er her ihvertald stadig, og har ikke mærket nogen eftervirkninger. Ihvertfald ikke noget jeg kan direkte tilskrive de to stoffer, men åd også en del research chemicals den gang, såååå.
Har også luret lidt omkring på nettet og fundet frem til at der ikke er nogen nævneværdig interaktion mellem stofferne, så det passer godt overens med hvad der bliver sagt herinde.

Dog må jeg lige spørge, 500mg 2C-B? På hvor langt tid? Det lyder godt nok af meget når man bliver anbefalet dosis de fleste steder omkring 15mg i den lave til 30mg i den høje ende.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Over et års tid, havde købt et gram med en kammerat, hvor vi tog det meste selv, vi trippede nok hvert 14. dag Doser imellem 20-40mg Good times!
Det var også før alt for mange var kradset af på 25X-Nbome kontoen, så vi åd 25b-Nbome og 25c ligeså ofte, nok også oftere. Græmmer mig når jeg tænker tilbage på det, og hvor galt det kunne være gået. Det efterlod mig da også med HPPD synsforstyrrelser i 18-20 mdr. efter.

edit: Kan selvfølgelig godt se hvordan man ikke kan skille effekterne af 2c-b og nbomerne, når det kommer til lige præcis hppd, men har venner der har trippet lige så ofte på 2c-x, som ikke meddeler om problemer med hppd.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]