Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 21:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DMT Pibe
Junior medlem

Hej,

Jeg står til at skulle prøve DMT for første gang her om en måneds tid, men jeg vil gerne forberede mig ordentligt. Jeg ejer i forvejen en pibe a la den her:

Billede

og kunne derfor godt tænke mig at høre fra andre, der har erfaring med DMT gennem pibe, om denne pibe er acceptabel. Eller om jeg skal få fat i en 'meth pibe'. Jeg søger ikke råd eller overbevisning om at gøre det igennem andre former (bong osv) så det ville være rart, hvis jeg kunne få noget guidance omkring piben!

Takker!

Titel: Re: DMT Pibe
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er det freebase DMT du skal prøve?

Den er, imo, ikke optimal, men vil sagtens kunne bruges. Du skal bare sikre dig en form for "filter", evt. en rist, så ikke det smelter ned igennem indsugningen. Dertil vil det formegentligt være en god idé at dække risten med eksempelvis aske, således at DMT fæstes yderligere til dette.
Husk at ild ødelægger DMT, så du skal for så vidt muligt forsøge at undgå kontakt i mellem de to.
Jeg selv overvejer at bygge denne: https://www.youtube.com/watch?v=wmixODIvAtM

Jeg vil også anbefale dig at bruge en ren pibe/ny, for ikke at kombinere højen med rester fra hvad end du har røget i den. :)

Junior medlem

Hmm - kan godt se det måske ikke er helt optimalt. Jeg har godt set flere steder foreslå sådan en 'lightbulb', men samtidig også mange steder, der siger det er et no-go. Så tror jeg holder mig fra noget hjemmelavet.

Jeg bør nok købe mig en standard olie pibe, I guess.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Glaspiber holder til freebase DMT. Jeg bruger selv en variant af den på billedet.

Billede

Junior medlem

Philip Fry skrev:
Glaspiber holder til freebase DMT. Jeg bruger selv en variant af den på billedet.

Billede

Jeps, jeg har selv fået anskaffet mig piben! Tror helt sikkert også, at det er bedre.

Jeg har dog lige et par spørgsmål, som jeg ikke har kunne finde svar på andre steder. Håber I kan hjælpe:

Hvornår ved jeg, at DMT'en er blevet varm nok til at ryges? Jeg hører, at den skal dampe, men hvor meget snakker vi? Når jeg ser det mindste tegn på damp i piben eller når den er helt fyldt op med damp?

Spørgsmål 2: Ved I hvor jeg kan få en lille billig vægt til afmåling af milligram? (har ingen vægt pt) Tænker det måske er lidt risikabelt at dele sine portioner op uden en vægt eller hvad tænker I?

Aaah så svært er det ikke Mr. Gone, jeg har røget rigtig meget DMT med sådan en pibe uden problemer. Men jeg er enig med dig i, at man helst skal loade 100+mg, også ryge til man er i evigheden. Men det gør jeg uanset administrationsmetode, og har intet med methpiben at gøre. Du skal varme, til piben er fuld af damp, for at sikre, at man får den højeste koncentration af DMT i dampen, også begynde at inhalere jævnt og langsomt, bare sådan at der ikke går noget DMT ud af piben. Tag derefter så store lunger som du kan, så ofte som du kan. Typisk to til tre gange.

Nogle af mine venner bryder igennem på 40-50mg med sådan en pibe, det gør jeg dog ikke længere.

Junior medlem

Nå, nu prøvede jeg at ryge lidt. Desværre skete der næsten ikke noget med omkring 50mg. Jeg formoder, at det var fordi, at jeg brændte meget af DMT'en. Jeg bliver lige nødt til at høre, når jeg skal tage 2-3 hits. Skal man have lighteren tændt og varme den, selv når man taget hittet. Eller er det bare at varme den op til der kommer meget damp, og så fjerne lighteren, og tage et hit? Skal man gøre dette ved hvert hit - dvs. med lighteren inde under?

Jeg prøvede uden nogle urter eller lignende. Dvs. ren freebase dmt. Anbefales det for first-timers at lægger urter nederst i piben, og hvis ja, hvor meget, og hvilke?
Sorry for de mange spørgsmål. Men jeg har glædet mig helt vildt til at få skaffet DMT og få en spirituel oplevelse. Og har ca. 100mg tilbage, så vil VIRKELIG gerne have, at det bliver ordentligt denne gang.

Du skal have lighteren under piben heletiden, sådan at du får jævne og lange inhaleringer. Men du skal alligevel sørge for at du ikke brænder DMT´en. Ham her forklarer det ok: https://www.youtube.com/watch?v=eX5BtSNiDcg Der var engang en anden video, hvor en ryger 70mg i et hug med en crackpipe, men jeg kan ikke finde den lige nu.

Hvis ikke du får nogen at hjælpe dig med at ryge det, som har prøvet det før, skal du være meget heldig, for at bryde igennem med den mængde. Det er ikke så ligetil, derfor er det meget smart, at få nogen der har prøvet at ryge DMT før, til at hjælpe en med administrationen.

Junior medlem

Ø Tripperen! skrev:
Du skal have lighteren under piben heletiden, sådan at du får jævne og lange inhaleringer. Ham her forklarer det ok: https://www.youtube.com/watch?v=eX5BtSNiDcg Der var engang en anden video, hvor en ryger 70mg i et hug med en crackpipe, men jeg kan ikke finde den lige nu.

Hvis ikke du får nogen at hjælpe dig med at ryge det, som har prøvet det før, skal du være meget heldig, for at bryde igennem med den mængde. Det er ikke så ligetil, derfor er det meget smart, og få nogen der har prøvet at ryge DMT før, til at hjælpe en med administrationen.

Tjaa, med mindre der er nogle på Amager/København, der er frisk på at hjælpe en newbie i dag, så kender jeg sgu ikke lige nogen! :D

Junior medlem

Okay, andet forsøg med 50mg. Endnu engang, ingenting. Hold nu kæft, hvor er jeg skuffet. Jeg troede i det mindste, at jeg måske bare ville få lidt hallucinationer, men ikke nødvendigvis et "breakthrough". Er der nogle fra København omegn, som er frisk på, at jeg lige kommer forbi med min pibe/sidste 50 mg, og så hjælper mig med at få et ordentligt trip? Fordi det her har godt nok været en kæmpe fiasko.

Jeg kan nu bedre lide Crackpipen end sandwich, men begge virker:)

thejoey
Skriv en PB, jeg kan sagtens guide dig i administrationen, det har jeg gjort ofte før :)
Men det bliver ikke i aften.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg bliver nødt til at spørge, siden det ikke hjælper med 50 mg. Hvor længe holder du dampen inde? Den skal holdes nede så længe du overhovedet kan.

Junior medlem

Philip Fry skrev:
Jeg bliver nødt til at spørge, siden det ikke hjælper med 50 mg. Hvor længe holder du dampen inde? Den skal holdes nede så længe du overhovedet kan.

Yep, det var også det jeg prøvede på. Jeg fik ikke andet end store pupiler. Til gengæld anskaffede jeg mig noget LSD som kompentation, og det har været en god oplevelse som mit første psykedeliske trip. Francesco Tarrega + LSD = win.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vi må konkludere, at du enten har fået et fup-produkt eller at du skal forfine din ryge-teknik. Lugter det af det karakteristiske brændte plastik?

Jeg synes, det lyder vildt, at du ikke kan mærke 50 mg. Selv 10 mg gør mig godt rundt på gulvet, når jeg ryger det. Mit råd er, at starte med meget lidt i piben. Forsøg at ryge det ordenligt. Når du får effekt af en lille smule, ved du, at du gør det rigtigt og kan sætte dosen op.

Junior medlem

Tja, jeg fik hjælp af en erfaren DMT-ryger til mine sidste 10-20g. Jeg fik store pupiler, og det var det eneste. Og der røg jeg det rigtigt. Måske har jeg røget de andre 100g forkert, men det gjorde mig kun en lille smule skæv. Ingen visuals eller noget. Men det lugtede af brændt plastik som folk siger. Jeg havde set flere videoer på YouTube ift. teknik ved brug af oliepibe. Min teori er, at jeg er immun overfor DMT, fordi jeg er en eller anden Gud. :rocking: :D

Jeg tror heller ikke det er et fupprodukt. Den person jeg købte af er en højt anbefalet og trofast vendor.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]