Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 18:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hmm... Så, Jeg har fået lungebetændelse og er nu i bedring, på pencillin. Ved godt at det umiddelbart ikke er så smart, men sker der noget ved at man ryger en cigarret, imens man har lungebetændelse? Har ikke røget i mange dage, fordi jeg simpelthen ikke har haft nok luft i lungerne. Nu har jeg fået min luft tilbage, kan jeg så godt ryge en smøg?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Det kan du. Sygdom har aldrig stoppet mig, men gør dig klar på at du udsætter dine stressede lunger for mere stress, og at din bedringstid nok forlænges en del, alt afhængig af mængden af smøger. Når jeg har haft noget med lunger/hals har det altid varet ved i flere uger/mdr. fordi jeg bare pulser videre.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Vil helt sikkert også anbefale at lade være. Det er ikke fedt at hoste slim op indtil oktober :p

Dedikeret medlem

Det har jeg nu aldrig ladet mig stoppe af heller, og jeg oplever ikke at det forlænger turen særligt, havde også slim i lungerne i 3 måneder efter en lungebetændelse længe før jeg begyndte at ryge. Jeg har sågar hørt at rygere generelt skulle blive mindre syge på den bekostning, fordi røgen slår cellerne ihjel, det gælder så selvfølgelig også dem i eget væv, men det lyder lidt som en røver. Det gør nas, og det føles klamt, men det er imo heller ikke særlig farligt, selvom det ikke er anbefalelsesværdigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]