Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg har fået fingrene i en 18 mg 2C-B -pille.
Jeg vil helst knuse den og sniffe pulveret, kan dette anbefales? Og er det for meget at sniffe alle 18MG? Det er mit første stof udover cannabis.
Grunden til jeg helst vil sniffe er fordi jeg har hørt det virker kraftigere. Jeg vil også helst undgå at skulle faste i timerne optil.

Medlem

Den dosis du har fat i er en common dosis ifølge erowid, og med min personlige erfaring er det en fint dosis, men jeg skulle mene når du sniffer det skal man sniffe men plus det er ekstremt smertefuldt. Læs nogle erowid trip reports der beskriver de også smerten i at sniffe det.
Held og lykke med det

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det kan sagtens sniffes, men du skal vide at det kan gøre pænt ondt. Selv folk, der er vant til at indtage stoffer gennem næsen trækker en tapper tåre ved 2c-b.
Jeg synes dosen er fin nok.
Det virker kraftigere, mere intenst, når du indtager det nasalt, men ikke lige så lang tid som oralt.

Når du ikke har ondt i snudeskaftet længere er trippet formentlig undervejs med de første visuals, så det er en hurtig overgang til en anden virkelighed.
Dette kan godt være ret overvældende. Mange oplever også at få såkaldt bodyload, med kvalme og generel ugidelighed. Det går over, og hvis ikke så bare hyg dig fra hvor du er.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pls snif det langsomt. Det gør stjerneondt. Synes comeuppet er lidt mere intenst, når man sniffer, men det vil jo altid være der.. Så det er lidt bare at hoppe ud i det, og se, om det er noget for dig. 2C-B er et godt start stof imo.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
De andre har givet gode råd. Jeg vil blot tilføje at, når du nu har det på pilleform, ville jeg nok spise den i stedet for at sniffe ~0.5 g bindemidler.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har kun prøvet det en gang. Blev advaret mod ar sniffe det da det gør ondt.
Tog først 10 mg, og efter en halv time kom det hurtigt og skyndte mig at spise 10 mg mere.
Virkningen kom hurtigt og føltes som om jeg var inviteret til et intergalaxtisk bordel.
Masser af halluer og en general fornemmelse af at jeg var kommet hjem.
På en måde er det både psykedelisk og med et islæt af en MDMA agtig tilstand at empati.
Glæd dig.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Er 18 mg nasalt ikke den høje ende dosismæssigt?? Jeg ville nok dele op i 2 streger og vente med nr 2 streg til du har fået en virkning af 1. streg og så ellers bare nyde smerten og showet... :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jo, Bo Dega, for en begynder tror jeg også det kan anbefales. Comeuppet på 2C-B er i forvejen ret intenst. Jeg føler mig tit næsten køresyg den første halve time efter virkningen træder ind.

Men jeg er nu først og fremmest med på Phillip Fry's argument om at der er 0.5 g bindemidler ikke er rart at få i næsen. I det mindste, JLarsen, kig på pillen, 18 mg 2C-B kan (måske lige knapt) ligge på et knappenålshovede. Hvis pillen er større end lille bitte, så er der virkelig meget i der ikke er 2C-B.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Stodder
Brugeravatar

Når det er første gang du prøver andet end cannabis, så vil jeg råde dig til at spise det. Skiftet fra normal til "fucked up" sker altså ret hurtigt når man sniffer det, plus at det er en ret smertefuld oplevelse. Overgangen er noget mere blid ved oral indtagelse.
18 mg oralt synes er en fin dosis (måske lidt i den høje ende når det er første gang).

Kort sagt: HR mæssigt vil det klart være bedst holde sig til oral indtagelse første gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

For mig var det ikke kun smerten i næsen, men det føltes som om der dryppede syre ned i halsen også og det var rent HCl.

Selvom det er lidt besværligt ville jeg klart anbefale at faste og så tage det oralt.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Tag det oralt første gang. At du bruger den første halve time af dit første trip i smerte over din næse, mens stoffet kicker hårdt ind, kan godt trække oplevelsen i en uheldig retning, og det ville være synd.

Junior medlem

Jeg vil helt klart anbefalde oralt. Tripper bliver betydeligt stærkere nasalt, og efter min mening er 18 mg. en ret fin dosis i sig selv hvis indtaget oralt. Og som nævnt før gør det pisse nash, og pillen har nok en del fyldere i.

Junior medlem

18ug og så ned i mavsen, perfekt trip du vil sikkert kunne ryge end pind sammen med, men fandme ikke hvis du sniffer det, medmindre du ikke vil overraskes, ved oral mærker du næsten ikke come-uppet efter min mening, lige pludselig er du bare ramt. Det kan endda godt være du allerede er begyndt at trippe men da det er første gang ved du det ikke helt endnu, du skal måske bruge noget hjælp som en bestemt sang eller et eller andet, gør noget bekendt og læg mærke til hvordan det føles nu :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]