Nogen der kan hjælpe mig med at identificere de her små fyre? De er resultatet af min første svampejagt, så jeg beklager hvis der er noget vanvittigt åbenlyst jeg har overset

Jeg er selv lidt skeptisk ift. om der er tale om spids nøgenhat, grundet den korte stok og manglen på den karakteristiske lille spids øverst på hatten - men på den anden side ligner de mere nøgenhatte end nogen anden svampeart jeg kunne google mig frem til, med ring-glanshatten som en mulig undtagelse, selvom denne er noget større end disse ret små svampe.
De blev fundet groende imellem træflis på en eng med pletvis træ-bevoksning, hvor der græsser køer. De lod til at være mere koncentrerede omkring kokasserne, selvom de også groede på steder uden møg i de umiddelbare omgivelser. Det tænker jeg også taler imod at der er tale om spids nøgenhat, der (så vidt jeg kan læse mig til) foretrækker græs og ikke er direkte koprofile.
Lamellerne varier i farve fra lys grå-gullig til den mørke purpur, man finder hos spids nøgenhat og dens fætre, som P. Strictipes. Den blege, hvide stilk mørkner efter at være blevet klemt, men blåner så vidt jeg kan se ikke. De har en lys ring øverst på hatten, med en brun plet i midten. Der er ingen, eller kun meget lille, spids, som silhouet-billedet viser.
Apropos strictipes, så er min personlige teori at der er tale om enten P. Strictipes, ring-glanshatte der blot er så unge, at de ikke har kunne gro sig store eller, selvfølgelig, en helt tredje svamp, jeg ikke kender endnu. Eller kunne der være tale om spids nøgenhat med et lidt usædvanligt udseende?
Uanset hvad der er tale om, er der så nogen risiko for at det er nogle farlige, giftige svampe, jeg har fundet? Hvis den mulighed fuldstændig kan afvises, så er en måde at afgøre deres psykoaktivitet jo at spise nogen og se hvad der sker. Det sagt ville en positiv identifikation nu være at foretrække, inden de ryger ind i systemet (eller ud i skraldespanden).