Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.

Min bruger er ny, men det betyder ikke at jeg er ny inderfor denne verden. Jeg har læst med herinde i mange år, og kender et par af de andre brugere privat.

Mig og en kammerat, som har taget nærmest alle stoffer der findes gennem årene, planlægger at tage et sidste voldsomt trip.
Det er nogle år siden at vi har taget psykedeliske stoffer.

Det vi har i tankerne at indtage er:

Svampe ( en rimelig stor mængde )
MDMA
Ketamin
N2O
Og selvføgelig joints.

Vi ønsker et meget voldsomt trip, og vil gerne høre fra nogle der har erfaringer med at blande disse stoffer.
Vi er begge fuldvoksne, og har taget disse stoffer hver for sig mange gange, men for år tilbage.
Vi vil gerne høre om der er nogen der har nogle gode råd, ifht hvornår vi skal indtage hvad, for at få maksimal effekt, og evt i hvilke doser.
Badtrips er ikke den store bekymring.

Dedikeret medlem

Jeg ville nok starte stille ud med ketamin for lige at komme lidt ind i den psykedeliske verden, svampe også ret hurtigt, de kan sagtens redoseres hvis i gør det samme dag, og så noget MDMA når i er kommet godt derud af (det ville jeg ikke redosere, jo mindre i starter med 100mg og så 50mg senere), og mangler en god følelse i kroppen, og så kan i jo selv styre det derfra med ketamin, svampe, joints og N2O.

Nu forslår jeg en lidt blid start, fordi det er længe siden i sidst har forsøgt jer, og jeg ville generelt også passe lidt på, man glemmer med tiden hvor knast "fuldstændig knast" kan være, og det er da om noget en kombination hvor man opnår det.

Junior medlem

Pointen er at blive ekstremt påvirkede..
Vi har besluttet at max redosere MDMA en gang, hvis overhovedet.
Tanken var egentlig at starte med svampe, og blive godt påvirket af dem, og derefter indtage MDMA og ketamin.
Har altid hørt at N2O og ketamin skulle sparke godt gang i en psykedelisk rus, og selvom vi har prøvet nærmest alle psykedeliske stoffer der findes, har vi aldrig prøvet den kombination.

Men jeg syntes ikke at 100 mg MDMA lyder af meget, virker det meget bedre kombineret med de andre ting ?

Site Admin

Hvis i alligevel er på vej ud af den tangent kan i lige så godt tage den hele vejen.

Jeg ville bytte svampe med LSD
T=0 timer, 1-2 stærke LSD mærker
T=1,5 timer, høj dosis MDMA (150 mg for mig)
T=Peak hvor i roder rundt og alligevel ikke fatter noget af tid. En passende dosis Ketamin
Derefter en enkelt MDMA redosering 50% af orginal dosis.
Derefter lattergas ad libitum.
Måske lidt ketamin senere på aftenen.

Sørg for på forhånd at have en bestemt mængde knark klar, så i ikke kan tage mere end noget i beslutter i ædru tilstand.

Have fun!

Jeg har selv kombineret Svampe, Ketamin og N2O, hvilket er fucking lækkert.

Dosis var 8g Cubensis til start, ca 100mg Ketamin på peaket, og derefter redoseret med små/store streger Ketamin på hele comedown, sammen med lattergas.

Det var bestemt ikke for voldsomt for mig, men det skal lige nævnes, at jeg har en høj Psilocybin tolerance. Men turen var fed 8)

MDMA har jeg endnu ikke kombineret med Psychedelika, selvom det har været planen længe.

Men jeg synes at Kenishis opskrift lyder spændende og nærmest bulletproof, hvis man vil have det vildt :D Ketamin kører vildt godt i kombination med LSD, kan jeg godt stå indefor.

God rejse og hyg jer :wink:

EDIT: Jeg burde lige nævne, at psykedelika, Ketamin og lattergas kan være en ret eksplosiv kombination. Sidst jeg tog LSD i den kombi, fik jeg fullblown egodød i en halv times tid, hvor jeg derefter var disorienteret, og trippede hård i de to efterfølgende timer. Dosis var ca 250ug LSD, ca 150-200mg Ketamin og gassen på peaket.
Jeg ryger også altid cannabis imens.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]