Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 21:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har i sidste weekend slået mig løs, og tænkte jeg ville prøve MDMA.
Om fredagen var det bare mig og et par venner, hvor jeg tog et par lines, og jeg havde det rigtig godt både mens trippet var igang, og dagen efter, synes ikke jeg havde taget skade overhovedet.
Om lørdagen var det så lidt anderledes, da jeg tænkte at jeg ville tage til en fest, og prøve noget mere MDMA. Jeg tog mellem 12 og 15 lines i løbet af ca. 3 timer, hvor jeg i de 3 timer kastede op ca. engang hver halve time.
Lidt senere på aften besluttede jeg mig for at tage hjem, fordi jeg blev ved med at kaste op.
Jeg begyndte så at blive svimmel hver gang jeg rejste mig op (klokken var 4-5 om morgenen på det tidspunkt), svimmelheden blev til sidst så slem, at jeg besvimede, og slog hovedet ned i gulvet.
Det er nu onsdag, og har siden søndag været en del svimmel, og haft det rigtig dårligt i maven, som om jeg skulle kaste op heletiden.
Idag er jeg også begyndt at vise ekstreme humørskiftninger, hvor jeg virkelig kan være rigtig glad, til at jeg bliver mega voldelig og aggressiv, og så begynde at græde.
Jeg føler virkelig at der er noget galt, men har ingen ekspertise med MDMA.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Det lyder som om du har fået alt for meget MDMA, de bivirkninger du beskriver har jeg ofte hørt beskrevet ved overdoseringer. Du aner heller ikke hvor meget du har indtaget, men man anbefaler max 200 mg. en gang hver tredje måned, hvis man vil tage MDMA med minimal risiko.

Prøv med motion, sunde kost og ordentlig nattesøvn den næste uges tid. Og lad vær med at indtage andre rusmidler indtil du er frisk igen! Alt efter hvor meget du har taget, kan du forvente at være normal igen om en uges tid. Hvis den stadig er gal om en uges tid, ville jeg opsøge en læge! Desuden vil jeg også anbefale dig at være meget sammen med dine bedste venner, mens den her nedtur står på. De MDMA nedture jeg har haft (ikke noget nær hvad du oplever ligenu, men stadig), har altid været svækket i sociale sammenhænge.

Pointen er at det du oplever er normalt ved en overdosering, så i fremtiden gør dig selv den tjeneste at læs op på de substanser du indtager!!! Denne her side og erowid er gode steder at starte. Derudover er der lige til MDMA http://www.rollsafe.org/ og hvis du overvejer psykedeliske substanser https://tripsafe.org/

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
OBS: Synes du skylder dig selv en laaang pause fra substanser! Hvis du fortsætter dit MDMA eventyr i samme tempo som i den her weekend, kan det hurtigt give bagslag. Der er flere eksempler på folk herinde der har fået langvarige depressioner, som direkte konsekvens af et MDMA overforbrug.

Junior medlem

Det var også første og sidste gang jeg tog det, eller nogle andre substanser for den sags skyld. Tusind tak for hjælpen!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Lad endeligt ikke din uansvarlige adfærd med mdma, stille rusmidler i dårligt lys. Du kunne have haft den mest fantastiske aften i dit liv, hvis du bare havde sat dig en smule ind i det.

Medlem
Brugeravatar

Ærlig talt så er det er fuldstændig hovedløst det du har haft gang.

Det svarer lidt at prøve og kører i bil for første gang om fredagen, og så om lørdagen så bare hugge speederen i bund og kører galt for fuld skrue, og så sige "Jeg skal aldrig kører bil igen eller noget der minder om det"

MDMA er et stof med masser af potentiale og det var synd at du ikke havde respekt for stoffet.

Junior medlem
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
Lad endeligt ikke din uansvarlige adfærd med mdma, stille rusmidler i dårligt lys. Du kunne have haft den mest fantastiske aften i dit liv, hvis du bare havde sat dig en smule ind i det.

Husk det her for altid!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nogen update fra OP?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Update: Der gik en lille uges tid, før jeg havde det fuldkommen okay igen, med normal appetit. :)
Jeg vil gerne takke jer alle, det jeg lavede var helt vildt uansvarligt, og det er folk som mig der giver rusmidler et dårligt navn. Har lært rigtig meget fra bla. denne her side, siden da. Og har haft et par uforglemmelige aftner siden, og uden nogle dårlige trips. Har lært at være meget påpasselig med hvordan mig og mine venner havde det, og har gjort hvad der var nødvendigt, hvis jeg, eller mine venner følte sig utilpas på noget tidspunkt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvis du med "uforglemmelige" aftener hentyder til brugen af MDMA, så har du desværre ikke lært særligt meget, det er kun lidt over en måned siden du havde den tur der, at bruge MDMA ofte er ligeså uansvarligt som at bruge det i store mængder når man endelig gør.

De fleste siger minimum 1 måned i mellem brug, helst 3 hvis du vil være på den sikre side.

Mener du uforglemmelige aftener på andre måder kan du naturligvis ignorere overstående.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]