havarti skrev:
Jeg er en af de der 'suits' der ikke har meget liv ved siden af arbejdet.
Hvor om det selvfølgelig er det jeg har valgt at bruge mit liv på lige nu, så giver det nogle uønskede bivirkninger.
Jeg har svært ved at slappe af når jeg kommer hjem om aftenen, eller i weekenden.
I noget tid har jeg brugt MDMA til at koble fra når jeg ikke er på arbejde. Med hash, skunk, pot etc. oplevede jeg ofte
at det påvirkede min evne til at arbejde effektivt.
Så mit spørgsmål til jer, er om i er eller har været i en lignende sitation, og hvad I har brugt til at koble fra?
Kender godt til det pres der kommer ved at være aktiv, og "på" i mange dage af gangen.
Jeg har også prøvet mig frem med mange forskellige substanser, mit favorit har altid været hash.
Men det er en af de få stoffer man glemme, at man kan altså godt blive rigtig afhængelig.
Dagen efter kan også være lidt sløv i starten, men ved et fornuftigt brug af den, så fjerner den de fleste pres.. Mentalt, og fysisk

En MDMA tur, med 2-3 måneders mellemrum, er også fantastisk, og virkelig livsbekræftigende.
Men somsagt af de andre medlemmer, kan man godt få det rigtig psykisk dårligt dagene, ugerne, måske månederne efter.
Så hav det i tankerne!
Men helt sikkert en af de drugs der bringer glæden frem igen, i de kedelige grå hverdage

Hvis du vil bevæge dig ind i opiater, eller benzoer, så anbefaler jeg MEGET stærkt at sætte sig ind i dem.
De kan være rigtig slemme og slippe igen, især fordi de virkelig virker, og hjælper med at afstresse..
Alkohol er også god til at få en til at falde ned, find noget der er stærkt som du kan lide, og tag et glas i ny og næ!
Det har ofte taget min "edge" af, og fået mig til at ligge lidt bedre i sofaen, og fået mig til at slapppe af

Jeg ønsker dig dit bedste, men husk altid og researche nye drugs hvis du vil bevæge dig ind i dem!
All the best from here!
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ