@Fso Så kommer jeg nok ikke tættere på et konkret svar på det spørgsmål, min sagsbehandler sagde også "vel 3 måneder" (ikke region H), men det er godt nok lidt tyndt at tage sådan en beslutning efter - hva' skidt - det værste er ved at være overstået. Jeg skriver det bag øret, og så må jeg insistere på højst 3 måneder hvis de vil trække den, eller bede om at se hvor det står henne.

@Snoezel Tak for svaret, det er et rigtigt godt råd du kommer med, og det er også mere eller mindre det jeg selv er kommet frem til. Jeg kan godt forlade mig selv og tvinge mig igennem ting, men ikke i længden, så siger jeg fra, og min sagsbehandler er meget menneskelig og bebrejder mig det ikke, bare jeg melder ud, så er det bare mig der skal overbevises om at det ikke er jordens undergang, og det går fremad. Hendes chef er dog en anden støbning, men jeg tror det holder tæt.
Jeg får desværre ikke tilbudt noget ved misbrugscentret, de vil gerne komme ud engang om ugen, og fortælle om hvordan hash skader en, og følge mig når jeg stopper, men spørg jeg efter reel behandling, så er det til psykiatrien, og så er det stadig status quo (lang ventetid), så det kan jeg ligeså fint selv (har været stoppet flere gange før). Måske de alligevel har noget på misbrugscentret, det lyder underligt nu jeg tænker over det hvis der ikke er nogle samtalegrupper - har ikke været så insisterende der nede.
Vil gerne vide mere, så jeg sender en PM.