Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen. Jeg står i den nederen situation at min kæreste og jeg lige har slået op efter et længere forhold. Jeg skal muligvis tage MDMA imorgen og tænkte på om det ville være en dårlig idé? Skal lige siges at jeg er rimelig hårdt ramt af nedtur efter det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det jo en afvejning du selv må tage. Et MDMA trip kan jo være så fantastisk at man har noget at se tilbage på det næste stykke tid, men omvendt så må du også forvente at dagene efter kan være ekstra hårde.

I hvilken sammenhæng skal du tage MDMA? For mig ville det være meget afgørende for om jeg ville gøre det eller ej.

Junior medlem

Jeg skal tage det med 3 gode kammerater hvor vi bare skal hygge hos en af dem.
Tænkte på om jeg ville kunne få nedtur over det under mit trip?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

VictorOpAf skrev:
Jeg skal tage det med 3 gode kammerater hvor vi bare skal hygge hos en af dem.
Tænkte på om jeg ville kunne få nedtur over det under mit trip?
Jeg har personligt svært ved at se at man kan få nedtur på god ren MDMA. Jeg syntes dog at der var en tråd herinde for nyligt hvor der var en der beskrev sit trip som "bad trip" på MDMA, men kan ikke lige finde det nu.

Grunden til jeg siger det er svært at se hvordan man skulle få nedtur på under selve trippet, er fordi jeg har brugt det terapeutisk hvor jeg har kunne snakke upåvirket om nogle rigtig grimme ting, så tror jeg næppe kærestesorger er nok til at give et bad trip. Når det er sagt så er vi selvfølgelig alle sammen forskellige så kan ikke garantere noget.

Dedikeret medlem

Det kan være overvældende at trippe efter et brudt parforhold, hvis det ikke helt er gået op for en endnu hvorfor det gik galt, og evt hvor stort et røvhul man måske selv er engang imellem. Jeg stemmer også for, at det må du helt selv om, men du skal være klar på at det kan ske, men hvis du er sammen med venner kan du jo bringe det op, og måske vil det være godt for jer alle. :)

Vil skyde på det først sker hen mod slutningen hvis det er, når euforien er faldet, men man stadig er lidt i den psykedeliske tankegang. Har selv haft MDMA trips hvor det mere bare var gumlen, og intens fintænkning.

Kender de andre ikke til din situation? I så fald vil jeg ikke mene der er meget at være bange for.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg trippede på MDMA engang hvor en der fuckede med mig godt og grundigt, var hos hendes anden fyr. Jeg vidste det godt og havde sat et ultimatum op for at det var sidste gang og at hun efter den weekend skulle vælge mellem os. Så jeg havde det rigtig nederen inden trippet, men havde samme set og setting som dig. Havde et fint trip, med få tanker omkring hendes lorte adfærd. Det er bare vigtigt det er gode venner, som du kan sige til hvis de begynder at nærme sig dit emne mere end du har lyst til. Medmindre du vil prøve at bearbejde det, men så kommer trippet nok til at tage en lidt anden retning end din venner måske er interesseret i.

Dedikeret medlem

Hvis du er nede i kulkælderen kan det være at du har et lavt serotonin-niveau. Egentlig burde du preloade med 5-HTP, men det er jo for sent nu.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

VictorOpAf skrev:
Hej allesammen. Jeg står i den nederen situation at min kæreste og jeg lige har slået op efter et længere forhold. Jeg skal muligvis tage MDMA imorgen og tænkte på om det ville være en dårlig idé? Skal lige siges at jeg er rimelig hårdt ramt af nedtur efter det.

Tror vitterligt det bedste forslag er at se på tingene i morgen (dvs. I dag) når det er ved at være tid, også bare virkelig mærke efter hvad du har lyst til. Kan godt være du måske er træt i hovedet og måske ikke har helt så meget energi ovenpå sådan en tur, og dér kunne det måske være en god idé at vente. På den anden side, hvis du er i relativt godt humør, gutterne hygger sig og i skal bare hører fed musik eller whatever, jamen så pop da den MDMA og få en oplevelse i sent glemmer.

Hvis jeres MDMA er rent plejer 100mg-130 at være fint for mig og give abbbbbbsolut ingen tømmermænd eller noget på dagene efter for mit vedkommende. Få nogle kalorier ind i systemet i løbet af dagen så du har energi at bruge ellers <3

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]