Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej alle(: Jeg har sat i arrest hvor jeg fik taget mine alprazolam og oxapax fra mig. efter jeg er blevet løsladt ville min læge ikke udskrive dem til mig. men har endelig fået dem tilbage igen (:

Men noget helt andet er jeg har følt mig meget dum/mærkelig efter jeg fik dem taget fra mig altså ikke så klog som jeg plejer
at være.. men efter jeg er begyndt på dem igen har jeg slet ikke de problemer længere hvad kan det skyldes er det normalt? Mvh Rich

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hej Rich. Det er tegn på, at du sikkert har tilvendt dig dem og du føler dig mere 'normal' eller tilpas påvirket end ædru. Men er det en god ting, ikke at føle sig tilpas i sig selv uden at være påvirket? Jeg kan ikke lade være med at tænke på alt du har delt her på siden om hvad du har været igennem, og spekulere over, om der er noget du ikke vil mærke i dig selv? Jeg kan huske du fortalte om hvordan du følte benzoerne ændrede dig og din adfærd - kører du stadig i det spor? I så fald har de da gjort noget ved dig - er du tilpas med det?

Har du brug for hjælp? Det kan jeg ikke svare på, jeg er bare en figur på et internetforum. Du bliver nødt til selv at finde ud af det - det håber jeg du gør.

Al held og lykke :hjerte:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]