Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Mig og mine venner overvejer at prøve amfetamin, men vi ved ikke helt hvad der kunne være farligt ift. MDMA eller Coke? Om der er noget specielt farligt ved det

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Der er ikke noget specielt farligt ved amfetamin, hold jer til nogle små streger når det er første gang.

Det er kun hvis der er nogen af jer der har dårligt hjerte, forhøjet blodtryk osv. det kan være skidt, ellers er det ikke galt, igen hold doserne i den lave ende til at starte ud med.

I kan altid øge dosis, i kan ikke gøre den mindre når den først er sniffet.

Og selvsagt, lad være med at gøre det flere dage i træk, sørg for at få noget ordentligt søvn og mad dagen derpå.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Og så lad være med at drikke alkohol! I hvert fald så skal i være opmærksomme på at i kan drikke uendelige mængder uden at mærke alkoholen. Derfor kan man nemt ende med alkohol forgiftning eller lignende.

Junior medlem

Hvor meget vil i sige at en god mængde ville være? maks 200mg?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

michaelbv skrev:
Hvor meget vil i sige at en god mængde ville være? maks 200mg?

Afhængig af kvalitet kan det være alt for meget særligt når det er første gang.

Det er umuligt at sige uden at kende kvaliteten da den svinger så ufattelig meget med gade amf.

Jeg ville starte med 50mg, vente 10 min og se hvordan jeg har det, så tage 50mg mere indtil jeg følte jeg havde en god virkning.

Som sagt, du kan altid tage mere, du kan ikke tage mindre når det først er kommet ind.

Medlem

I gør klogest i, at holde jer fra alkohol både inden I sniffer samt under påvirkning af speeden. Netop fordi at amfetamin-rusen hæmmes og ens dømmekraft til svækkes. Det kan medføre impulsive handlinger såsom at redosere uforsvarligt og evt kombinere med andre stimulanser. Herved øges risici for skader. Desuden giver amfetamin + alkohol slemme hangovers/tømmermænd.
Hvis I anskaffer jer 1 gram amfetamin, så del den op i 20 baner, og som BasicReality nævner, så kan det varer fra 5-15 min før virkninger indtræder. Er virkningen ikke tilfredsstillende, så kan I tage en ekstra bane. For hver bane skiftes der næsebor.

Drik gerne lidt ekstra vand af hvad der generelt anbefales i det givne tidsperspektiv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]